Gjest gjesten Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Har litt hår på selve penis, opp mot penishodet. Har til nå barbert de vekk, men de vokser fort ut, så jeg synes det er litt tungvindt. Vurderer derfor å vokse penis med veet voksstriper(sånne man kjøper i butikken og varmer med å gni hendene mot de). Vil dette fungere, og vil jeg få inngrodd hår/nupper av det. Vurderer å gjøre det samme med pungen. Dette er et seriøst innlegg, så jeg håper på seriøse svar... Noen som har erfaring med penisvoksing?
Gjest LilSweetie Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Det ville jeg ringt en hudpleier om før jeg prøvde!
Cognizance Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Hvis jeg hadde hatt hårvekst langt utover pikken min, ville jeg vurdert å ta de vekk med permanent hårfjerning. Stripser du vokser de jo bare fram igjen etter ikke så lenge.
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Har litt hår på selve penis, opp mot penishodet. Har til nå barbert de vekk, men de vokser fort ut, så jeg synes det er litt tungvindt. Vurderer derfor å vokse penis med veet voksstriper(sånne man kjøper i butikken og varmer med å gni hendene mot de). Vil dette fungere, og vil jeg få inngrodd hår/nupper av det. Vurderer å gjøre det samme med pungen. Dette er et seriøst innlegg, så jeg håper på seriøse svar... Noen som har erfaring med penisvoksing? ← Har forstått at dette irriterer deg noe. Har du kjæreste som eventuelt også kan styre seg for at testosteronet jobber litt effektivt? Hvis ja anbefaler jeg at du fortsetter med barbering. Voksing på "lillemann" og eventuelt pung må gjøre jævlig vondt og sannsynligvis mishandle den tynne huden du har der. Om du i tillegg riskikerer inngrodde hår har du nok et argument for fremdeles å sponse Gillette. Jeg har aldri testa sånne voks-greier men har sett og hørt når min kjære klargjør legger med det stoffet og bare lyden gjør meg skjelven...... Du innleder med "Har LITT hår på selve penis" og da blir mitt råd: Fortsett med det og fjern dem (pluss ballehår om du vil) med høvel. Bruk et nytt blad, da risikerer du minst. Flat ut i badekaret noen minutter før du begynner, garanterer deg at du får fjernet alt.
Gjest Kermit Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Jeg ville ha konsultert en hudpleier før jeg gikk i gang selv. Jeg ser for meg at det kan være veldig lett å rive med huden siden den er så tynn på penis.
Gjest Catwoman Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Hvis det bare er noen få hår, så kan du vel bare ta en pinsett å nappe de ut?
Gjest Aerin Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Hvis det bare er noen få hår, så kan du vel bare ta en pinsett å nappe de ut? ← Det var det jeg tenkte også. Tror jeg hadde gått for det heller enn voks, men det kommer jo ann på hvor mange hår det er snakk om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå