Gå til innhold

Vondt etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg begynte på p-piller og det ble masse tull med underlivet. Jeg har hatt problemer i 4-5 måneder, men jeg gidder ikke gå til legen mer.

Det klør innimellom veldig i skrittet, og etter sex så svir det litt, og når jeg da skal tisse, kjennes det ut som om underlivet mitt revner og jeg tisser piggtråd. Noe ala UVI-smerter.

Er det noen andre som har hatt sånn? Jeg sluttet på pillene for en måned siden, ting har blitt litt bedre, men nå har det stoppa opp.

Er det nå jeg skal gå til gynekolog kanskje?

Endret av d'Arc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som blærekatarr. Ta en tur til legen og få bukt med det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Soppinfeksjon kanskje? Gå en tur til den vanlige dr mannen og få medisin mot det. Er enkel behandling med salve.

Skrevet

Men jeg har tatt 3 kurer for sopp nå ;( og det klør ikke så ille, men svir voldsomt etter sex. Og ja, jeg er våt nok.

Skrevet

Man blir jo tørr i skjeden av å bruke p-piller. Så om du ikke var nok opphisset før dere hadde sex, så kan du ha fått "revnet" litt i underlivet. Og da gjør det seff vondt om du tisser. Soppinfeksjon kan det også høres ut som.

Lite tips

Man bør alltid gå på toalettet etter sex. Det "nøytraliserer"(fant ikke bedre ord da jeg ikke er lege he he) sæden til din kjære. For det er egentlig ett fremmedlegme i din kropp. Da får du ikke blærekatarr hvertfall. Soppen kan du ha fått av din mann eller at du har vasket deg med såpe nedentil. Vet ikke om du har fast forhold, for du sier ikke noe om det :)

Skrevet

Det er det som er så rart :(

* Jeg har fast kjæreste, og han har ikke sopp

* Pillene har jeg slutta med, så tørr i skjeden er jeg ikke

* Sopp har jeg tatt 3 kurer mot nå, og det kjennes ikke ut som sopp, for det klør ikke så ille

* Jeg tisser alltid etter sex.

Det er jo rart, jeg har aldri hørt om noen som har hatt lignende. Dette har vart lenge nå, og sopp er utelukket etter 3 kurer.

Gjest Blondie65
Skrevet

Da er jeg tom for ideer og en tur til gynekolog er kanskje tingen?

Skrevet

Du har nok rett ;(

Jaja, takk for hjelp begge to i hvertfall :)

Skrevet

Jeg har hatt noe a la det samme, bortsett fra at jeg hadde vondt i slutten av hvert samleie også, og vondtene satt oppi magen i tillegg til at det svei noe forferdelig å tisse etterpå. Var hos gynekolog til slutt. Han utelukket sopp, blærekatarr og slikt, og konkluderte med at det var nervetråder i livmorområdet som ble strukket etter sex. Vi fikk beskjed om å ta det med ro ei stund, så ville det mest sannsynlig gå over. Vi gjorde det, unngikk de stillingene som gjorde mest vondt, og det gikk over.

Jeg tror nok du bør komme deg til gynekolog, men det kan jo være at det er smart å ligge litt lavt ei stund også..?

Skrevet

Hm. Kanskje det er derfor jeg har vært kvalm etter sex innimellom også. Da tenker jeg vi tar det litt med ro, men jeg tar uansett en tur til gynekologen.

Takk skal du ha for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...