Gå til innhold

The dead diary


Hilde

Anbefalte innlegg

Jepp, den holder seg vel nesten død tenker jeg, siden jeg er verdens dårligste dagbokskriver. Allikevel innbiller jeg meg stadig at ting skal forandre seg, og en gang må det vel slå til, må det ikke?!

Kort fortalt er jeg i mitt 25ende år, bor ganske midt i Oslo, og syns det er strålende. Har akkurat pusset opp en leilighet (men er selvsagt ikke helt ferdig, blir man noen gang det..?!), der jeg bor sammen med min kjære. Det er første gangen vi eier, og det har vært både skummelt og morsomt å stå midt oppi et kaos vi ikke fattet enden på. Nå er i alle fall det viktigste på plass, og resultatet har blitt veldig bra.

Jeg er en av de som gleder seg til høsten. Varme og klamme lyse netter er ikke noe for meg, og jeg har slett ikke ro nok i rumpa til å ligge på stranden. Høsten derimot, med pledd, kakao og ikke minst MANGE måneder frem til neste bikinisesong er et høydepunkt. Dessuten har jeg bursdag i november, og jeg har ikke blitt så gammel enda at jeg ikke syns det er stas med bursdag. Spørs om jeg noen gang kommer til å syns det, siden mamma (som fyller 50 hvert øyeblikk!) fortsatt syns det er strålende med en dag fylt av oppmerksomhet og gaver. Hun får forresten en aldeles fantastisk gave, men jeg kan ikke skrive om den her, for jeg vet hun smugleser..

Fikk nettopp en bursdagsfestinvitasjon også, så da er planene for lørdagskvelden satt. Blir moro, for jeg har ikke sett bursdagsbarnet på altfor lenge. Sliter litt med gave forresten. Til venninnen min skal jeg alltids klare å finne på noe, men hun feirer sammen med en kompis som jeg ikke kjenner så veldig godt. Kanskje kjøpe en personlig gave til henne, og bare kjøre noe bankers som en vinflaske til herren? Må liksom ha med en liten ting, det er jo hans bursdag også.

Jaja, nok bursdagsnakk. Nok snakk overhodet egentlig. Siden dagboken liksom skal være død så passer det seg vel ikke at jeg skravler høl i hue på både meg selv og dere (hvis noen i det hele tatt gidder å lese døde dagbøker da :ler: ) i første innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puster litt liv i bokji :ler:

JAGGU på tide at du også kom med utleverende snurrepiperier :sjarmor: og livets ups'n downs :) (litt dyp nå plutselig) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Her i gården er det bare "ups". Jasærligliksom. Akkurat nå er det forsåvidt ganske bra. Jeg drikker cola og spiser daimiskake. Det er lenge til bikinisesongen som sagt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drar dagboken egenhendig opp fra side 2! *stolt*

Jeg er trøtt som en dupp i dag, og det passer skikkelig dårlig at jeg har lovt min bedre(?) halvdel å bli med ut å kjøpe dress til han i dag. Dvs, jeg vil svært gjerne være med, han syns alle klærne mine er stygge (han tar selvsagt feil), og har generelt skikkelig dårlig stilsans. Han sier han ønsker seg en sånn oransje en som i "Dum, Dummere", og det skulle ikke forundre meg om det er en sånn han hadde kjøpt om han hadde dratt alene.

Tror muligens vi stikker ut og spiser, jeg er matlei, men mest av alt matlagingslei, så da er det veldig greit å få servert noe. Lurer på hva det blir.. Hmm.. Kanskje Friday's? Eller en enkel salat på Dus? Eller kanskje stikke innom Dinner for kinesisk..? Så lenge jeg slipper å lage maten er jeg egentlig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han syns den er fin "til å være dress". :ler:

Møtte en veldig flink selger som hadde masse peil, og som klarte å overtale min kjære til å kjøpe limegrønt slips. Det er i utgangspunktet en helt vanvittig tanke for min konservative halvdel, men han var enig når han fikk det på seg.

Han mangler fortsatt sko da. "Jeg skal ikke ha noen sånn banansko". Banansko er altså dress-sko. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Trodde umiddelbart noen hadde skrevet i min dagbok, men så så jeg at du hadde samme tittel på dagboken som meg. SÅ da måtte jeg jo inn å hilse på. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk forresten en hyggelig overraskelse i posten i stad. Fire billetter til "The devil wears prada" på lørdag. Jeg var med på en konkurransesak i costume, og jammen fikk jeg ikke kinobilletter!

Har allerede sendt sms til tre venninner som skal være med. Perfekt oppladning til bursdagsfest på kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg så the devil wears prada. Morsom film, selv om den manglet den siste lille futten (syns jeg). Fikk iallfall shoppingabstinenser. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...