Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Helt siden jeg fikk en "vanlig" senebetennelse i fjor høst har jeg slitt med armen min. da jeg til slutt gikk til fysioterapeut mente han at jeg hadde golfalbue, og at dette også satt litt i nakken. jeg fikk god hjelp av han, og har ikke lenger så store problemer. Armen har fortsatt å være øm fra albuen og nedover underarmen og jeg har også hatt litt verk i den ene skulderen, så jeg har gått til en ny fysioterapeut som jobben har en ordning med (har flyttet siden sist, så kunne ikke fortsette hos den forrige FT). Fysioen her mente at jeg hadde overbelastning i hele armen og masse i nakken og skulderen Har vært til 2 behandlinger hos han hvor han har brukt massasje og akupressur. Han er veldig hardhendt og noen ganger bare står tårene i øya på meg fordi behandlingen er så vondt. Men vondt skal vondt fordrive sier han. Men nå er jeg litt bekymra her... for etter jeg begynte hos han har alt blitt så mye verre. Det var ikke så vondt som dette for 4 uker siden!! synes det har blitt vondere for HVER behandling, og nå er det verre en NOEN gang. Jeg er stiv, og klarer ikke å bøye hodet helt til venstre og det verker konstant. Skal det være sånn da??? blir det vondere før det blir bedre eller?? Blir bekymra jeg har nevnt det for FT, men han sa ikke noe spes om det. det blir bedre, sa han... men jeg blir jo redd når nakken plutselig er stokk stiv. det har den ALDRI vært før...
Duracell Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 nesten all behandling man foretar hos fysioterapaut gjør alt forbannet mye vondere før det blir bedre god bedring!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 nesten all behandling man foretar hos fysioterapaut gjør alt forbannet mye vondere før det blir bedre god bedring! ← Sikker? For jeg ble ikke sånn i det hele tatt av behandlingen hos den forrige FT. Det var litt ubehagelig det også mens det sto på, men etterpå følte jeg meg mye bedre bare... Huff, det er så ekkelt å kjenne seg så stiv og mørbanka som dette
Gjest Kim Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Det er vanlig å være ekstra øm/sår etter fysioterapi. Det vil gå over etter noen dager. Varmepakke og noe som legger press som f.eks en støttebandasje er ingen dum idè.
Gjest Sille Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 (endret) Jeg synes det høres ut som om han er altfor hardhendt. Det nytter ikke noe å irritere vevet så mye, da blir det ikke bedre. Jeg synes du skal fortelle han at du blir verre etter hver behandling hos han, og at du føler at han tar for hardt i. Lytt til magefølelsen din, det er jo kun du som vet hvordan du har det. Og tving han til å komme med et svar. Lykke til! Hilsen fysioterapeut Endret 20. august 2006 av Sille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå