Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg har enda ikke fått gjeldsbrevet fra lånekassen, selv om jeg fikk beskjed om at det var på vei tidlig forrige uke. Nå bestilte jeg et nytt og lurer på hvor lang tid jeg kan forvente at det tar før det kommer, og hvor lang tid før jeg får penger når jeg sender det inn.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Det kan komme i løpet av 1-3 dager, tror jeg. Sender du det den dagen du mottar det burde pengene være på kontoen din i løpet av neste uke ihvertfall. Fikk selv melding fra Lånekassen i går (ca. 5 dager etter at jeg sendte inn gjeldsbrevet) om at pengene ville bli satt inn på min konto i løpet av 1-2 dager, men da hadde pengene allerede kommet inn
Saeria Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Jeg sendte mitt i retur for snart to uker siden, men det er enda ikke registrert hos lånekassen, så jeg har bestilt meg et nytt nå.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Jeg sendte mitt i retur for snart to uker siden, men det er enda ikke registrert hos lånekassen, så jeg har bestilt meg et nytt nå. ← Samme her! Utrolig irriterende. Trenger penger NÅ! Bør jeg også bestille nytt tror du? redd det tar enda lenger tid da...
annine Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Jeg sendte innmitt gjeldsbrev for 11 dager siden, og fortsatt står det på mine sider på lanekassen.no at de ikke har mottatt mitt signerte gjeldsbrev. Med 5,50 kr på kontoen hadde det nok vært fint med penger nå ja... Bestilte et nytt gjeldsbrev i går, regner med det andre har forsvunnet en plass i systemet...
Nancy Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 På "Dine sider" hos meg står det at gjeldsbrevet ble sendt 8. august. I dag er den 16. og jeg har fortsatt ikke motatt gjeldsbrevet. Bør jeg bestille et nytt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå