monique Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 (endret) I de siste dagene så har det følt som om jeg er sulten selvom jeg nettopp har spist. Det går kanskje en halvtime eller noe før jeg føler at jeg er litt mett. Men så har jeg også hatt følelsen av at det føles litt surt i magen. Og jeg er kvalm i tilegg. Kroppen føles kald, og føles som om jeg skjelver. Vanskelig å forklare. Noen som kanskje skjønner hva jeg mener? I tillegg så har jeg dårlig matlyst om morgen, selvom jeg er sulten. Begynner jeg kanskje å bli syk? Jeg er iallefall ikke gravid. Endret 15. august 2006 av monique
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Du har ikke problem med magesyren da? Kanskje du har en magekatarr eller noe lignende. Kan teste ut syredempende på apotekt, om ikke det fungerer burde du ta en tur til legen. Noe jeg synst du bør uansett.
Gjest skjønner Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Den der følelsen har jeg ofte, blitt så vant til den at jeg tror det skal være sånn... Som regel er jeg sånn om morgenen hvis jeg har stått opp tidligere enn jeg pleier. Sånn hul og sulten selv om jeg ikke har matlyst. Litt kvalm nesten. Jeg kan også bli sånn av gulrøtter av en eller annen merkelig grunn! Spis ikke vitaminer og "sunn mage" tabletter på tom mage i allefall! Da spydde jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå