Gjest mariQua Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hvor pleier du å lete for å skaffe billigst mulig billetter? Jeg bruker kelkoo nå, den søker jo igjennom endel ihvertfall. Andre forslag?
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Flybilligst.com, reisefeber.no, marcopolo.no
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Bruker mange forskjellige, men viaexpress har kommet best ut i en eller annen test.. http://www.viaexpress.no/
vackraflickan Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 De gangene jeg har reist til utlandet har alltid Restplass vært billigst. Mulig det er tilfeldig. Sist var de 2000 kr billigere enn neste jeg sjekket. (til usa)
vackraflickan Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Det jeg har fått erfare ganger jeg søker masse etter billige reiser er at om man søker en time senere f.eks, har prisene økt. Det er pga at den billige prisen er reservert (etter tidligere søk). Så noen ganger må jeg vente til dagen etterpå for å bestille. Prisene har da gått ned til det de var da jeg begynte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå