Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Når man blir operert for svulst på hjernen, er det virkelig sant at man ikke får narkose da? Kun lokalbedøvelse??
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Iallefall i noen tilfeller. Mange ganger kan man høre på pasientens talemønster dersom man treffer riktig eller galt. Derfor er legen avhengig av å ha kontakt med pasienten.
Gjest Gjest_Mamsen_* Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Når man blir operert for svulst på hjernen, er det virkelig sant at man ikke får narkose da? Kun lokalbedøvelse?? Eg blei operert for svulst på hjernen i fjor, og det med full narkose. No snart skal eg opererast på nytt, for 10% av svulsten er igjen. Denne ligg inntil språksenteret, dermed blir det operasjon i våken tilstand for at eg skal kunne snakke. Eg får smertelindring, men ikkje muskelavslappande. Det skal nok bli ein veldig spennande opplevelse!!! :gjeiper:
vinterspeil Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Eg blei operert for svulst på hjernen i fjor, og det med full narkose. No snart skal eg opererast på nytt, for 10% av svulsten er igjen. Denne ligg inntil språksenteret, dermed blir det operasjon i våken tilstand for at eg skal kunne snakke. Eg får smertelindring, men ikkje muskelavslappande. Det skal nok bli ein veldig spennande opplevelse!!! :gjeiper: :omg: Hvordan gikk det?? Ser jo at tråden er gammel men ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå