Kykkelikokos Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #281 Del Skrevet 1. juni 2007 To bordkort Kutte til og lime inn innsiden av menyene Finne ut hva som skal i kirkeprogrammet, skrive ut, kutte til og lime inn Samtale med prest (ukjent tidspunkt) Samtale med fotograf 14. mai Samtale med hotell førstkommende søndag Prøvetime hos frisør 25. mai En del mer turer på solarium Lage forside til sanghefte Kjøpe strømper Kjøpe sånn ting til å ha inni stroppene på skoene så de ikke skal gnage Levere kjole og slør til steaming To ting som kan krysses av listen Du kan jo prøve å henge det på badet mens du tar deg en god og varm dusj, jento. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #282 Del Skrevet 1. juni 2007 Huskeliste før og på dagen: kleenex strømper leppestift hårnåler sko-beskyttelse til stroppene paracet øyedråper pudder kamera til bryllupsnatten gnagsårstift hårspray Nål og tråd Sikkerhetsnål Saks Penn Tegnesaker til barna Andre leker til barna Videokamera Tape til nedpakking av gaver dagen etter Søplesekker til papiret Toastmaster-bjelle? Ta bilde hos frisøren Ta bilde av bordene Ta bilde av alle i familien Ta bilde av buketten Ta bilde av brud alene Ta bilde med forloverne Ta bilde av bilen Ta bilde av alle gjestene Filme vielse og fest Bilder av gavebord Brudebuketten Rette på slør og slep Ta ut brudebukett av pose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 2. juni 2007 #283 Del Skrevet 2. juni 2007 :-D Likte den kamra til bryllupsnatta Vi skal også ha kamra med, men ikke skrevet det på offesielle lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #284 Del Skrevet 2. juni 2007 :-D Likte den kamra til bryllupsnatta Vi skal også ha kamra med, men ikke skrevet det på offesielle lista Mannen så på lista og utbryter fornøyd "kamera til bryllupsnatten!". Typisk mannfolk å tenke i de baner. Hehe. Mulig det blir noen gøyale bilder også, men jeg tenkte litt på å ta bilder av rommet, brudekjolen som ligger på gulvet, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. juni 2007 #285 Del Skrevet 2. juni 2007 Mannen så på lista og utbryter fornøyd "kamera til bryllupsnatten!". Typisk mannfolk å tenke i de baner. Hehe. Mulig det blir noen gøyale bilder også, men jeg tenkte litt på å ta bilder av rommet, brudekjolen som ligger på gulvet, osv. Ja, vi tenker nok litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #286 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Huskeliste før og på dagen: Kjøpe: kleenex hårnåler til toalettkurv leppestift øyedråper Plaster til toalettkurv Gnagsårplaster til toalettkurv Bind til toalettkurv Tamponger til toalettkurv Tannpirker til toalettkurv Klesrulle Neglefiler til toalettkurv Hårbørster til toalettkurv Tyggispakker til toalettkurv Pastiller til toalettkurv Tape til nedpakking av gaver dagen etter strømper skobeskyttelse til stroppene Minisyskrin Forundringspose til barna med tegnesaker, klistremerker og såpebobler Søplesekker til papiret (Gjennomstreket er det jeg har kjøpt) Ha med: paracet til toalettkurv Q-tips til toalettkurv pudder kamera til bryllupsnatten hårspray Saks Penn Gjestebok Videokamera Husk å ta bilder av: Hos frisøren Bordene Med mor Med far Med foreldre Buketten Brud alene Med forloverne Bilen Alle gjestene Filme vielse og fest Gavebord Husk før inngang i kirken: Brudebuketten Rette på slør og slep Ta ut brudebukett av pose Endret 9. juni 2007 av darkness| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #287 Del Skrevet 3. juni 2007 I dag er det kjempefint vær ute, så jeg har solt meg og generelt sett kost emg ute i solen. Mannen og jeg spiste middag ute på terrassen. Jeg elsker sommer! Mannen er desverre sykemeldt ut neste uke pga knærne, stakkar. På fredag har jeg tatt meg fri, fordi vi skal en liten tur med danskebåten fra torsdag til fredag. Svigers vant en tur med Stena Line og ville gjerne at vi skulle være med. Gleder meg. Ellers så har mannen fått i oppgave å ta en del sol slik at han blir litt brunere. Han har ikke så lett for å ta farge slik som jeg, jeg blir brun på en-to-tre. I dag har vi vært på Hotellet og hatt en ny samtale. Fikk se på salongen og avtalt litt hvordan ting skal settes opp når det gjelder gavebord, dansegulv, sitteplasser osv. Fikk også bekreftet at vi har egne toaletter til vårt selskap da det andre bryllupet bruker toaletter i en annen del av hotellet. Da kan jeg lage kurver og sette frem på toalettene med litt stjæsj i. Har allerede kjøpt mini-syskrin som inneholder alt fra nåler, knappenåler og tråd til sikkerhetsnåler, hekter og små knapper. Genialt Har også kjøpt to rosa poser til de to småjentene som kommer, med litt diverse småknask i (Tegneblokk, skikkelige fargeblyanter, klistremerker og såpebobler). De får hver sin slik at de kan kose seg litt og slippe å kjede seg så voldsomt under middagen. Ellers så fikk vi beskjed om at vi får et større rom til middagen på hotellet. Det ble jeg veldig glad for, da får vi litt mer albuerom GLEDER MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 4. juni 2007 #288 Del Skrevet 4. juni 2007 Du er heldig som blir raskt brun. Håper dere får en fin tur med båten, jeg liker ikke båtr, er så redd for at de skal synke, men de gjør jo ikke det. Koselig å gjøre noe sammen, ikke bara stresse rundt med bryllupet. Mandagsklem til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #289 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei jento Ja, jeg vet at jeg er heldig som blir raskt brun. Må nok sole meg en del likevel, fordi jeg har desverre kviser på ryggen, og det ser ikke pent ut i brudekjolen Må sole de bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 5. juni 2007 #290 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg har også vært plaget med dette. Fikk det en stund etter at jeg sluttet på p-pillen. Men legen min sa; vær i sol og varme, så går de bort. nå har jeg nesten ingenting, bare en og annen som stikker forbi. Og du, ikke klyp eller klø på de, da sprer de seg. Jeg vart også anbefalt å vaske med klorhexidin to ganger i uken for å holde område rent. Du har jo slør, så en ser det ikke så godt om du skulle være uheldig at de fortsatt er der på dagen. Endret 5. juni 2007 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. juni 2007 #291 Del Skrevet 5. juni 2007 jeg hadde også det før jeg begynte på pillen (eller p-ringen nå da) men det har blitt gradvis borte med årene.. uff, er ikke noe gøy med kviser, var fryktelig flau over de før husker jeg. Men nå er det ikke så farlig lenger.. Jeg skal jo gifte meg! Ellers innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #292 Del Skrevet 5. juni 2007 Er ikke så lett å vaske seg med klorhexidin på ryggen. Jeg tror jeg har for korte eller for lite myke armer Håper de forsvinner med solen Har tatt sol igjen i dag og begynner å bli ganske brun. Hvis det blir fint nok vær til å sole seg ute, så skal jeg sole ryggen hvis jeg får tid. Det skjer så mye fremover, og de to neste dagene skal jeg ha senvakt (frem til kl 17). På torsdag reiser vi til Danmark med Stenaline. Tilbake på fredag. Håper på fint vær på lørdag og søndag! Svigermor så på bordkort og bordplassering i dag. Hun synes det så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 5. juni 2007 #293 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg hadde også kviser på ryggen og på brystet, men jeg har blitt flink til å skrubbe rygg og bryst og exfolierer 1-2 ganger i uken. Jeg har også med våtservietter når jeg tar sol og vasker over før jeg klær på meg, og har ikke hatt en kvise siden jeg begynt med dette Nå har jeg også gått over til å drikke vann og ikke brus, har sikkert litt virkning det også Jeg har fått gavekort på WahWah og 1 gang i uka frem til den store dagen blir overkropp og ansikt pleiet *deilig* Du er heldig som bli lett brun, jeg er av de som bruker hele sommeren på å få farge for å miste den med en gang solen tar ferie... Kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #294 Del Skrevet 6. juni 2007 Tenkte jeg skulle begynne å skrubbet rygg og bryst jeg også. Må få mannen til å hjelpe meg i dusjen Brusen vet jeg ikke om jeg klarer å kutte ut da, men jeg prøver å unngå å drikke for mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #295 Del Skrevet 6. juni 2007 Mannen hørte et par ganger på Jämtlands brudmarsch og har nå ombestemt seg Så da blir det den som inngangsmarsj og brudemarsj fra lødingen som utgangsmarsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 8. juni 2007 #296 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er det vi har mannen til vet du, vaske og skrubbe oss på ryggen Vi også skal ha brudemarsj fra lødningen til utgang, synst den er veldig fin =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 8. juni 2007 #297 Del Skrevet 8. juni 2007 ja det et bare å sette i gang med skrubbinga.. Jeg "tvinger" mannen til å hjelpe meg å skrubbe kroppen min, jeg vil ha jevn og fin hud til bryllupet. så her skrubbes alle døde celler av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #298 Del Skrevet 8. juni 2007 Hehe. Mannen min synes det er helt greit å skrubbe han da Så får han være med i dusjen og "tafse" litt samtidig. Vi har nettopp kommet hjem fra danmarkstur. Har vært kjempevær hel turen, og vi har solt oss masse på dekk. Godt å være hjemme likevel, nå skal vi bare slappe av hjemme i helgen. Ringte skredderen og fikk avtalt henting 14. juni. Ringte brudesalongen og fikk avtalt steaming av kjole og slør 2. juli Nå gjelder det bare å få tak i presten eller kirkekontoret. De svarer ikke på mail eller telefon.. Har forresten kjøpt to små hårbørster og et sett med neglefiler til sånne kurver på toaletter. Noen tips til hva mer jeg kan ha i kurvene? Har også ett sett med sysaker, sikkerhetsnåler, knapper ++ Har også kjøpt pistasjenøtter på danmarksbåten. Skal kjøpe mer snacks til festen når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. juni 2007 #299 Del Skrevet 9. juni 2007 Så digg å få gjort ting mens man er på tur. Jeg driver og å funderer på hva vi skal ha i kurvene på toalettene.. Heldige dere som har kost dere på danskebåten i det edeilige været. Jeg fikk solt meg en del i går jeg og, jeg håper det fiine været varer leeenge.. Lørdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #300 Del Skrevet 9. juni 2007 I dag skal mannen ut på seilflytur i det fine været. Han fikk gavekort på instruksjonstime av meg til jul Tror ikke jeg har råd til å kjøpe noe dyr morgengave til han. Så jeg vurderer å lage et slikt album til han. Bildene tar jeg i såfall selv + bruker bilder vi allerede har av oss to. Han har bursdag i slutten av juli, i tillegg til at venninnen min har bursdag nå 20. juni. Så har svigerinnen bursdag i august + at hun og mannen gifter seg i september samtidig som de døper sønnen sin (hvor jeg skal være gudmor). Da blir det både bryllupsgave OG dyr dåpsgave. Vi ga 2000kr til søsteren hans, og kan ikke gjøre forskjell. Mye utgifter i nær fremtid altså.. så pengene vokser ikke akkurat på trær desverre. Særlig ikke siden vi har bestilt bryllupsreise i oktober, og jeg kjøpte en kjørepakke til nesten 14000kr nå nettopp. Puuuh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg