Gå til innhold

Vi gifter oss

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

hei snupp! lenge sidenjeg har fått vært innom nå, men nå har vi endelig fått tilbake nett etter 10(!) dager uten... idiot-nettleverandør!

Buketten ser kjempefin ut fa, nydelige roser! også maten da.. nam..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er her jeg gjemmer meg ;)

Nå er det straks bare to måneder til. Vi gifter oss 07.07.07. Det nermer seg ganske greit, men vi har det meste i boks.

Det som mangler er å lage meny, sette opp og lage kirkeprogram, musikk til festen og lære oss vals. Jeg begynner sikkert å stresse når det er en måned igjen :P

Du må ha en riktig god helg du også. Så får du litt babystøv fra meg her: :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snupp! lenge sidenjeg har fått vært innom nå, men nå har vi endelig fått tilbake nett etter 10(!) dager uten... idiot-nettleverandør!

Buketten ser kjempefin ut fa, nydelige roser! også maten da.. nam..

:klem:

10 dager uten nett?! Oj, det må ha vært en lidelse ;) Hva gjorde du på de dagene? Hihi.

Velkommen tilbake i hvert fall. Håper du sa nettleverandøren din et par sannhetens ord ;)

Mat, ja.. Nå er jeg sulten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag!

*jeg hater mandager*

akk, må sette meg ned med selvangivelse *siste-liten* og betale regninger *restskatt* Blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere begge to!

Heldigvis er det fri i morgen :) Jeg er ferdig med selvangivelsen og har levert på nett. Håper ikke jeg får noen uventede regninger nå, for jeg er blakk som ei fele :P

Jeg burde ha kjøpt noen flere ark til menyene.. Vi har brukt så utrolig masse penger på dette papirgreiene at jeg begynner å bli litt lei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde ha kjøpt noen flere ark til menyene.. Vi har brukt så utrolig masse penger på dette papirgreiene at jeg begynner å bli litt lei nå.

Hei!

Skal dere ha egne menykort eller?

Synes også det går kjempemye papir til alt. Først invitasjonene, nå bordkortene også blir det sanghefter og vielsesprogram... Vielsesprogrammet blir kun på vanlige hvite ark (gjør det ferdig på jobben :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal ha egne menykort. Foreløpig har jeg laget:

Invitasjon (papir)

Meny (papir)

Kirkeprogram (papir)

Bordkort (perler)

Kirkeprogram og meny er ikke ferdig enda. De har samme utseende bortsett fra litt i fronten hvor jeg skal lime på ekstra ark foran med tekst meny eller kirkeprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de to siste svart, og vi blir 51 stk til sammen. Det er kun to som har svart nei, og det er kona til mannens kompis, og en inngift tante. Det må jeg si er et bra resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi det er bra,

fristen hos oss gikk ut 1 mai,vi mangler 5 stk,kjedelig å ringe rundt,men men.gjøre det over helgen.....

takk for bordkort hjelp jeg roper sikkert på deg igjen hvis jeg blir gal :ler:

ha en fiiiiiiiiiiiiiiiin helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er moro å se at 99% av de inviterte kommer. Håper gjestene gleder seg, de også. Jeg vet i hvert fall at noen av dem gjør. Litt dumt om alle føler at det er "tvang" og ikke synes bryllup er noe stas.. men jeg tror egentlig ikke at noen i familien tenker slik. Det er så sjelden at noen i familien min gifter seg, så dette er vel bryllup nr 3 på maaaaaange år.

Bare hyggelig å kunne være til hjelp. Bare rop hvis du lurer på noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Da har de to siste svart, og vi blir 51 stk til sammen. Det er kun to som har svart nei, og det er kona til mannens kompis, og en inngift tante. Det må jeg si er et bra resultat!

Det er jo kjempebra!

Ellers bare innom med en liten hilsen :)

Ha en strålende helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pia 30.08.08

Jeg ville bare nikke til det siste innlegget ditt i den penge-tråden, men jeg giiiiiiiidder ikke å skrive mer i den tråden, for folk har så utrolig mye bedre peiling på hva jeg mener enn det jeg har selv :ler:

Men uansett:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hyggelig med litt støtte. Jeg blir helt målløs (OK, bare nesten :sjarmor:) over hvordan noen går helt i fistel med en gang man mener noe annet enn dem. Skjønner meg ikke på hvorfor noen absolutt skal grave seg inn på bryllupsformet kun for å spre kvalme. Vi er visst alle bridezillas uansett hva vi sier eller mener. Og for all del, vi holder kun bryllup fordi vi ønsker oss gaver :roll:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt bilde av en av menyene vi har gjort klar. Har ikke fått limt den helt sammen enda, så derfor tror jeg selve firkanten er litt skeiv.

Edit: Glemte bildet :hoho:

Meny

Kirkeprogrammet blir helt likt, bare at det skal stå:

Kine og Trond

07.07.07

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pia 30.08.08
Da har jeg tatt bilde av en av menyene vi har gjort klar. Har ikke fått limt den helt sammen enda, så derfor tror jeg selve firkanten er litt skeiv.

Edit: Glemte bildet  :hoho:

Meny

Kirkeprogrammet blir helt likt, bare at det skal stå:

Kine og Trond

07.07.07

Det var kjempepent!! Skikkelig impregnert, som min gamle smed alltid sa :ler:

Tenkte meg noe lignende, bare at "hovedpapiret" er helfarget sandbrunt, og firkanten er perlemorsfarget silkepapir, hvor navnet på personen skal stå (bordkort/meny i ett). Og jeg vil ha mine gammelrosa silkebånd på det på en måte også, men er ikke helt sikker på hvordan enda. Skal ha de tre tingene på alt av trykksaker :)

Og jeg er så enig så enig i det forum-greiene... Uheldigvis er jeg alltid sånn som ikke klarer å slutte å diskutere, hvertfall når noen sier at mine meninger eller følelser rundt en sak er feil :sjenert: Men nå har jeg gitt helt opp å legge meg i diskusjoner for enten er man bridezilla eller så er man selvsentrert... Nå er jeg enkelt og greit drittlei :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg burde gi meg jeg også. Det går jo bare rundt i ring. Noen ganger lurer jeg på hvilke bryllup folk går i, fordi det er jo ingen som er nære venner eller slekt til brudeparet, heller. Alt er jo bare fælt med bryllup. Vi er nok selvsentrerte som gifter oss i heletatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Hehe. Jeg burde gi meg jeg også. Det går jo bare rundt i ring. Noen ganger lurer jeg på hvilke bryllup folk går i, fordi det er jo ingen som er nære venner eller slekt til brudeparet, heller. Alt er jo bare fælt med bryllup. Vi er nok selvsentrerte som gifter oss i heletatt. :)

Jepp... Dessuten er det jo ikke vits i å gifte seg, for de som gifter seg unge kommer bare til å bli skilt. Og dessuten burde du ha fått barn sammen med mannen din også, for da forandrer hverdagen seg så mye. Og så må du vente til du har spart så mye penger at du kan cashe ut bryllupet ditt på dagen uten å spare/ta opp lån eller få økonomisk støtte (med mindre du vil la foreldre betale en liten del, men da må de jo selvsagt få lov å bestemme alt fra servietter til kjole). Og når du har kommet så langt så må du vente litt til, for da er du nesten pensjonist, og da forandrer hverdagen seg igjen...

Tror vi bare skal gi opp jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...