Loevinna Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Jeg har gått på merket Trionetta no i snart 5 år, og har for det meste ikke hatt noen plager med det.. Men det siste året synes jeg at sexlysten er blitt fryktelig lite å skryte av... Jeg føler egentleg at det meste andre ting i livet mitt fungerer ganske så bra for tide, så derfor begynner jeg å mistenke pillene for skylden.. Og det er jo så absolutt ikke slik jeg vil ha det! Vurderer å snakke med legen min om å prøve nye merker.. Er derfor litt interesert i å høre litt om andre sine erfaringer om de forskjellige merkene. Jada, er fullstendig klar over at man kan reagere forskjellige på samme pillene, men er bare nysgjerrige på andres erfaringer fordi....
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Jeg har brukt Yasmin i 5 år. Har forsøkt andre merker innimellom og havner alltid tilbake på yasmin. Er kjempefornøyd, de gir meg veldig lite bivirkninger. Selvsagt er dette individuelt, som du skriver, men jeg er ihvertfall kjempefornøyd med disse. Ingen vektøkning, ingen humørsvingninger, ingen kviser, bare fryd og gammen. Håper du finner et merke som fungerer for deg!
Saeria Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Yasmin var helt grusom for min del Jeg må gå på prevensjon uten østrogen. Ergo har jeg bare p-sprøyten og Cerazette igjen. Går på sprøyten nå og er ganske fornøyd.
hecuba Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Skulle akkurat til å starte en tråd om p-piller(enda en!) og hvilke som ikke har dårlig rykte på seg angående demping av sexlyst...
Gjest Lanyah Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Jeg er knallfornøyd med Yasmin sine, er helt vanlig og har til og med merket at jeg har gått ned 5 kilo! Yasmin kommer jeg til å forsette med så lenge jeg bruker p-piller!
Varsia Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Jeg går på microgynon og er fornøyd så langt. Den første måneden var jeg litt plaget med ondt i magen og laaange mellomblødninger, men siden det har alt vært perfekt..=) Huden er den samme, humøret er den samme, vekta er den samme, lysten er den samme og alt er rett og slett slik det skal..=)
pondusa Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Skal til legen i morgen å få ny resept. Har gått på minipiller siden fødsel, men nå skal jeg tilbake på p-piller. Har tidligere prøvd Trionetta, den fikk jeg bare mellomblødninger av. Yasmin var den siste jeg prøvde, ingen bivirkninger der. Må jo sies at jeg har blitt gravid mens jeg brukte både trionetta og yasmin, men vi tror det skyldes kluss med mens/mellomblødning og at el har inntruffet den uka du tar sukkerpiller. Jeg tror nok jeg velger Yasmin på nytt i morgen.
Loevinna Skrevet 15. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2006 Jeg har hørt veldig mange som er fornøyd med yasmin, og jeg liker jo tanken på at veldig mange går litt ned i vekt ved bruk av den typen piller... Men jeg har også hørt og lest flere plasser, at de fleste som får blodpropp - de bruker yasmin... Blir veldig usikker jeg...
Trampe Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Det er jo veldig individuelt hvordan man reagerer på pillen da... Jeg har brukt trionetta i sju år og er kjempefornøyd med den. Har ei venninne som har brukt samme pille, hun forandret helt personlighet på grunn av alle humørsvigningene og måtte slutte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå