Gå til innhold

Kjempefin side

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Må bare tipse om www.flaskeposten.org. En flott side for de som ikke ammer med med masse info om tilberedning og andre tips om morsmelkerstatning. :klappe:

Skulle ønske jeg hadde denne siden for 3 år siden da jeg slet meg halvt i hjel og barnet mitt sultet fordi jeg ikke hadde nok melk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott side!!!!

Takk for link, supert :klappe:

Skrevet

Sida er også fin for de som ammer men som innimellom gir flaske.

Skrevet

Siden er ikke akkurat å anbefale for oss som er glade i å amme lengst mulig! :overrasket:

Skrevet
Siden er ikke akkurat å anbefale for oss som er glade i å amme lengst mulig!  :overrasket:

Joda, for jeg fikk god input og hadde nytte av det som står om fullpumping. Mitt barn veksler mellom flaske og pupp, men kun morsmelk og er fortsatt fullammet.

Gjest Tweetypie
Skrevet
Siden er ikke akkurat å anbefale for oss som er glade i å amme lengst mulig!  :overrasket:

Vel da kan du glatt styre over siden. Da er den ikke ment for dere heller.

Prinsessa :) Har vært så heldig at jeg ikke slet med amming, men jeg har mange venninner som har slitt like mye. Skal gi denne videre. Amming er nemlig ikke like lett for alle for de som måtte tro det.

Skrevet

Men i alle dager da!!! Siden er jo ikke akkurat til for dere heller da. Siden er laget for de som har problemer med amming og ikke kan bare legge ungen til brystet og ungen blir fornøyd og mett. For det er nemlig en del av de meg inkl. meg selv.

Skrevet

Måtte gud forby.. :roll:

Hva var poenget med innlegget ditt egentlig?

Gjest Tweetypie
Skrevet
Måtte gud forby..  :roll:

Hva var poenget med innlegget ditt egentlig?

Det var vel PMS kan jeg tenke meg ;)

Fatter ikke at personen gadd svare på tråden en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...