Gå til innhold

Ekkelt ang piercing i navelen

Fremhevede innlegg

Skrevet

uæææææ noe så kvalmt.

Er ca to år siden jeg har hatt ring i navelen men hullene etter ringen vil jo alltid være der. Det som skjedde i dag var ekkelt. JEg klemte på hullet og ut tøyt det en MENGDE hvit illeluktende guff. Masse masse. Skønner ikke hvor det har holdt til henn ? Gud det lukta drit på hele kontoret mitt.

Fy å motpydelig det var!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å rense godt med pyrisept og se om det hjelper.

Skrevet

Det kan være greit å skylle hullet med jevne mellomrom om ikke kanalen lukker seg. Det er jo et hulrom og der vil det nok samle seg mye gørr etterhvert. Engangsflasker med øyeskyllevann er geniale å bruke. Knekk av toppen, sett "tuten" mot det øverste hullet og klem......Og stå gjerne over en vask eller ha en hånduk lett tilgjengelig, for det spruter litt....

Skrevet

Har forsøkt å "helle" litt pyrisept inn i hullet nå. Gudbedre noe så kvalmt og som det luktet!!! %##/"%#/ åhhhhhhhhhhh jeg blir kvalm. Aldri mer pircing på meg nei!! uæææææææ. Tok den ut iforb. med at jeg ble gravid og pokker heller om det blir satt inn noe nytt smykke der. Harry er det også har jeg funnet ut.

Skrevet

Hmm... hvis det lukter skikkelig ille og stadig kommer mere gugg er det kanskje en betennelse?Få skylt skikkelig utav, og følg godt med den. Blir det verre kan det kanskje være lurt med en tur til legen?

Skrevet

Tok en engangssprøyte nå og skyldte gjennom med Klorhexidin.

Uff kan det være farlig tro ?

Skrevet

Neppe. Kan derimot være til hjelp for å få ut gørret om det bare er talg og hudrester som har samlet seg opp.

Skrevet

Det er normalt. Man kan kline ut lange ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...