maxifula Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 hei! jeg fikk mensen for 4 dager siden, og da begynte jeg på p-pillen for første gang. så blødde jeg skikkelig lite den neste dagen, og etter det har det ikke kommet mer blod! Er det sånn det blir når man begynner på p-pillen? forsvinner mensen så rask liksom? *lurer* (begynte på diane om det var viktig)
amilia Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Det var nesten sånn hos meg også, tror det bare var en tilvenningsprosess. Nå fungerer alt som det skal
maxifula Skrevet 14. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2006 okei, så det er "vanlig" å miste mensen rett etter man begynner på pilla? merkelige greier!! hehe..
amilia Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Tror det er ganske mye som er vanlig når det gjelder de første ukene på p-piller. Alle kropper reagerer ulikt
pusla Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Jeg blødde i en måned etter jeg begynte på pillene, men din "variant" hørtes mer behagelig ut . Som brukeren over meg sier så er det nok vanlig med litt uregelmessigheter både ene og andre veien sånn i starten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå