Gå til innhold

Sina's BLIDE dagbok


Sina

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.. Som dere ser så lager jeg meg en ny dagbok jeg... Og det er fordi:

:lol: DEPRESJONEN ER OVER.. :lol:

Endelig.. det er noe jeg har gått å ventet på siden i høst... Hvorfor jeg har vært så deprimert kommer senere tenker jeg.. eller etterpå.

Den forrige dagbok ( den ene dagen jeg skrev) var så deprimertenes.. Og en sånn start på en dagbok vil man da ikke ha..

Så da erklærer jeg herved min egen dagbok for ÅPNET....

Håper noen har lyst til å lese i den også da, selvom livet mitt ikke er av det mest spennende her i verden.. hihi...

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp..

I dag er det en sånn kjempefin vinterdag.... Og her sitter jeg da.

Har vært ganske flink i dag.. har øvd på klarinetten min, vaska opp, vært på skolen og nå snart skal jeg rydde. det skulle jeg i går og på mandag også, men det er så mye annet gøy å finne på.. *s*

etterpå skla jeg et steg videre i mitt nye å bedre liv. Jeg skla ned på treningssenteret på veiledningstime. Det blir bra. Jeg og venninnen min sklal nemlig begynne å spinne.... Gleder meg faktisk til å begynne nå.. synes at jeg har vært lat nok..

Tenker masse på gutten min om dagen jeg da. Han bor nemlig laaaangt unna meg... Jeg bor i Telemark og han i Romsdalen... Men men.. vi klarer oss forbausende fint. Så klart savnet er stort, men vi er flinke til å se fremover på alt det fine vi har i møte. Og til høsten igjen så flytter han til nabo kommunen.. ååååå.. som jeg gleder meg.

Har fått helt dilla på hunder om dagen. Ønsker med en kooikerhund. Men må nesten vente til jeg blir ferdig med studier.. men da blir det hund også.. veldig fort etterpå.. Men dte er jo 3,5 år til da.. Får ihvertfall masse tid til å lese om hunder og den rasen.

Nei.. nå skal jeg rydde og systimere litt her...

Sina-mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Zalomine

Og det var alt du skrev i denne dagboken? Lenge side siste i alle fall.....

Glade og blide dagbøker liker vi. Men da altså de som oppdateres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...