Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 hei... var ute på fylla på lørdag og lurer nå på om jeg har glemt igjen en tampong i sjeden... mener å huske jeg tok dne ut, og blødde som vanlig i går morges... hvordan merker jeg d viss den fortsatt er der??? jeg verker i et av beina der nede( samme følelsen du får etter å ha vært på sykkeltur viss det er lenge siden du har sittet på et sykkelsetet???!!!!) å nå er jeg bare drit bekymra!!! takk for all hjelp på forhånd....
Gjest Grønn Frosk Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Prøv å kjenn etter så godt du kan med fingeren. Er det noe der, så burde du kunne kjenne den, for skjeden er faktisk ikke så lang med mindre du er opphisset. Dersom du kjenner at det er noe der, så prøv å presse den ut med skjedemusklaturen.
iss Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Ring legevakta kanskje??? De har sikkert noen tips og råd!! Lykke til!
ehu Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Støtter forslaget om å kjenne etter. Er den der burde du kjenne den. Og i og med at du blør som vanlig så ville jo en evt gjenglemt tampong da trolig være "full" for at det skulle lekke utenom, og da er jeg sikker på at du kjenner den, om den er der.........Tipper du har fjernet den,jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå