Gjest Lanyah Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Jeg har nummenhet i hendene, og har nå funnet ut at det er fordi en nerve ligger i klem..., merker ofte et nytt "støt" når jeg bøyer meg i visse stillinger, svake støt som går fra ryggen og ut i hendene... Er utrolig ubehagelig, og har hatt denne nå siden begynnelsen av mai. OK, dette kan jeg IKKE leve med. Hvem er det som hjelper med dette? Kiropraktor? Noen som kanskje har opplevd det samme? (Jeg har vert til legen, men som vanlig sa han at jeg skulle bare se hvordan det gikk, får alltid det svaret samme hva det er!, er irriterende! )
Gjest Gjest_Lama_* Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Mulig du har fått noe som heter carpal tunnel syndrom. Jeg har vært borti denne lidelsen mange ganger da jeg har hatt praksis innenfor dagkirurgi. Her har du en link Lykke til!!
Gjest Gjest_Lama_* Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Og dessverre er det letteste å henvende seg til fastlegen din... Siden du er så misfornøyd burde du nok bytte lege.
Gjest Gjest_Lama_* Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Hmmm... jeg slurva litt når jeg leste innlegget ditt i stad gitt... siden dette går fra ryggen er det neppe cts. Kan være nerver i klem eller muskulært hvis du er ekstremt anspent. Uansett burde fastlegen din ta deg betraktelig mer seriøst.
Gjest Lanyah Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Da får jeg vel gjøre det...! Jeg får vel være mer bestemt...! Håper ikke det er noe med overbelastning å gjøre (jeg klipper jo en del).... Takk for linken!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Har samme problemet, bare i hoftene. Etter min erfaring er dette noe som slett ikke tas seriøst av leger.
Gjest Lanyah Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Jeg hadde dette før i hele kroppen, bortsett fra ansiktet, det forsvant, men forsatte det jeg plages med nå! Har forsøkt å lest hva det er for noe, men det er så mye det kan være... Har du vert ògså i kontakt med lege og ble bare "bedt om å ta kontakt senere"?...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Noe i den duren ja. "Det var bare sånt jeg måtte lære meg å leve med", sa de. Men ironisk nok ga de meg gjerne hauger med smertestillende. gjest over.
Skravla Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Be om henvisning til nevrologisk avdeling så får du undersøkt dette skikkelig.
Gjest Lanyah Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 Takk for svar alle sammen! Imorgen skal jeg ringe legen og finne ut dette her, og jeg håper så inderlig at jeg blir kvitt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå