Gjest Gutt--|| Skrevet 6. januar 2003 #1 Del Skrevet 6. januar 2003 HEisann, jeg synts anales virker sinnsykt deilig, men et par ting jeg lurer på! (ikke savr hvis du ikke vet) - Høres kanskje litt vulgært ut) får man bæsj på penis? - Hvordan føles det? - Hvordan føles det for jenta? - Med eller uten kondom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 Skrevet 6. januar 2003 #2 Del Skrevet 6. januar 2003 hei . for og svare 1 og 4 . samtidig , Du bør absolutt bruke kondom . da det naturlig nok vil forekomme avføring . ( om hun velogmerke ikke har tatt noe for og tømme tarmen- men det er ikke så vanlig(tungvint*s* )) det virker vulgært men personlig er det blitt mere og mere vanlig plant par og utføre anal sex . men det henger endel moral fra "gammledager" no2, det føles deilig ut . både det at det er trangt og deilig .er det for min del også enormt opphissende bare tanken på at en elsker i et hull som er "tabu" og som de fleste ikke snakker om . -- no,3 kan jeg ikke svare på da jeg er gutt --- men den feedback jeg har fått så liker dem det men hva direkte følelse ?? hm . ei synes det nærmest føltes som og bli pult fra innsiden på en måte .... Det viktigste her er ømhet og forsiktighet og glidemiddel og kondom. Da analen er meget trang og ikke vant til og få penetrert noe inn den veien trenger den og vende seg til dette . Det er en kraftig muskel som en må "varmes" opp og vende seg til dette . Start forsiktig med å bare leke litt med en finger eller veldig tynn anal dildo under sammleie første gangene (for all del ikke la fingre eller dildoensom har vært i kontakt med anus berøre hennes vagina da det lett blir bestenelser og "dritt" *s*. De neste gangene kan dere jo prøve to fingre og ta det rolig slik til det føles godt og naturlig . Ikke gå rett på det men hun bør være opphisset og "avslappet" Når tiden er kommet til at Du skal føre den inn i henne . BruK tid og som sagt masse glid . Ta og før penis forsiktig mot anus åpning og press forsiktig slik at den bare er få cm inne og vent litt til før du fortsetter helveis inn eller tidligere hvis hun føler det best . For og til slutt føre den helt til bunns . Ligg slik en stund før du forsiktig begynner og bevege deg ut og inn .... Dette er min oppskrift etter flere opplevelser med dette . Jeg er ikke noen lege eller noen spesialist så dette er en private mening ..... Jeg har snakket med noen jenter som synes det var vondt tidligere fordi at de har gått for fort fram og gutten ikke har tatt hensyn å bare kjørt på ------ Sier det igjen .... god tid. forsiktighet og masse glid . og selvfølgelig kondom og reislighet . Da er det bare deilig videre i evig tid :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peder Skrevet 6. januar 2003 #3 Del Skrevet 6. januar 2003 Analsex må være noe av det mest oppskrytte som finnes innen sex. Takke meg til at kvinner har vidunderlige innretninger som munn og skjede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 Skrevet 7. januar 2003 #4 Del Skrevet 7. januar 2003 anal sex er deilig, peder . ,men det er nok litt opphauset , men det er vel fordi det er en "tabu" ting men hvorfor la noe være uprøvd og urørt ???? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 7. januar 2003 #5 Del Skrevet 7. januar 2003 Eg er ej jente som likar anal-sex. Nr 1: har hendt at gutten blir skitten, men det er slett ikkje ofte. Skal ein vere med på leiken, må ein tåle steiken. Er ein i eit forhold der ein er trygg på kvarandre, og har delt både det eine og det andre, er ikkje dette noko problem. Vi brukar ikkje kondom. Eg likar anal-sex først og fremst fordi det er tabu. Likar det litt råe og voldsomme, bli "tatt". Reint fysisk kjennes det..... fullt. Fylles godt opp. Vanvittig opphissande, utan at ein rører ved klitten eller sjeden. Litt annerledes måte å få orgasme på, fordi den er meir oppi hovudet enn i kjønnsorgana..... om du skjønnar kva eg meiner. Dessutan går det jo an for ei jente å gi ein gutt anal-sex, da, men det var vel ikkje det du ville prøve, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå