Gjest tante Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg skal snart bli tante for første gang, og har ikke så mye erfaring med kjøp av barnetøy o.l. Jeg bor i Lillestrøm og lurer på om det er noen som vet om noen bra barnebutikker utenom h&m, Lindex og Kappahl... Har lyst til å kjøpe noe litt annerledes Blir veldig takknemlig for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Du har jo babyshop på Lillestrøm Syd, Barnevognhuset Rudo på strømmen og fru lyng inne på strømmen storsenter Ellers ligger det en prinsessebutikk på strømmen.. men da er man vel avhenig av babyen blir en jente På strømmen storsenter finner man jo også accosires og de har jo en del kule klær.. men mest jenteklær trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Det er en veldig bra barnebutikk ved Concodiabygget i Lillestrøm som heter Monochico! Tror den åpnet i mars eller noe.. Var der for første gang for et par uker siden, og har blitt hekta! De har utrolig mye fine klær. Mest danske merker som f. eks. Silke & Suus, Kammarkalo, IdaT, og er litt annerledes enn i andre butikker. De har også mye nostalgiske leker, ting jeg husker fra jeg var liten Og ikke minst, så er det utrolig bra service der, og det er noe jeg virkelig savner andre steder! De har også nettbutikk: www.monochico.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepusen Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Det ligger en butikk på Strømmen som heter Luca. Masse kjempefine og søte ting til både gutt og jente. De har en hjemmeside også som du kan sjekke ut. www.luca-shop.no Gratulerer som tante!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Luca på Strømmen er kjempefin!! De har masse fint både for små prinser og prinsesser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 Luca på Strømmen er kjempefin!! De har masse fint både for små prinser og prinsesser!! ← Den ligger i Strømsveien, ikke langt fra Lavang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. august 2006 #7 Del Skrevet 13. august 2006 Rudo på strømmen, fru lyng på strømmen storsenter, babyshop har du også i lillestrøm og på karihaugen/lørenskog ved jysk..bortenfor elkjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 14. august 2006 #8 Del Skrevet 14. august 2006 Exit i 2. etasje på Lillestrøm Torv har også masse fint som heller ikke koster så mye. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå