Gå til innhold

barnebutikk - Lillestrøm - omegn

Gjest tante

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart bli tante for første gang, og har ikke så mye erfaring med kjøp av barnetøy o.l.

Jeg bor i Lillestrøm og lurer på om det er noen som vet om noen bra barnebutikker utenom h&m, Lindex og Kappahl...

Har lyst til å kjøpe noe litt annerledes :)

Blir veldig takknemlig for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo babyshop på Lillestrøm Syd,

Barnevognhuset Rudo på strømmen og fru lyng inne på strømmen storsenter

Ellers ligger det en prinsessebutikk på strømmen.. men da er man vel avhenig av babyen blir en jente

På strømmen storsenter finner man jo også accosires og de har jo en del kule klær.. men mest jenteklær trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Det er en veldig bra barnebutikk ved Concodiabygget i Lillestrøm som heter Monochico! Tror den åpnet i mars eller noe..

Var der for første gang for et par uker siden, og har blitt hekta! De har utrolig mye fine klær. Mest danske merker som f. eks. Silke & Suus, Kammarkalo, IdaT, og er litt annerledes enn i andre butikker. De har også mye nostalgiske leker, ting jeg husker fra jeg var liten ;)

Og ikke minst, så er det utrolig bra service der, og det er noe jeg virkelig savner andre steder! De har også nettbutikk: www.monochico.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en butikk på Strømmen som heter Luca. Masse kjempefine og søte ting til både gutt og jente. De har en hjemmeside også som du kan sjekke ut. www.luca-shop.no

Gratulerer som tante!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luca på Strømmen er kjempefin!! De har masse fint både for små prinser og prinsesser!!

:Nikke:

Den ligger i Strømsveien, ikke langt fra Lavang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rudo på strømmen, fru lyng på strømmen storsenter, babyshop har du også i lillestrøm og på karihaugen/lørenskog ved jysk..bortenfor elkjøp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...