Gå til innhold

Urinveisinfesksjonspalger ,hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode erfaringer med akupunktur som hjelpemiddel for UVI-plager?

Jeg har hatt UVI 5 ganger siden jul, og når jeg ikke har hatt påvist UVI så har jeg hatt og har fortsatt ubehag nedentil, da pleier jeg å ta tranebær som hjelper for det meste ganske bra der og da.. Men er så lei av å ta disse tablettene.. I tillegg går jeg på Hiprex! Men ubehaget er der så og si hver dag! Noen som vet om det hjelper å gå til akupunktur for å "fjerne" ubehaget som bygger opp til UVI!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh, slenger meg på denne.... UVI er noe herk, man kan jo ikke gå på antibiotika atten ganger årlig heller.. :sur:

Jeg bruker tranebær, noen som har andre tips?

Skrevet

Jeg også får dette av og til, det jeg pleier å gjøre er bare å drikke MASSE vann!

Skrevet

Mm, jeg drikker MASSE vann jeg også! Iallfall 2 liter om dagen + litt annet drikke! går på tranebær + homeopatmedisiner, hiprex, everything!! Mn er plaget for det!!!!! :tristbla: Akupunktur neste?

Skrevet

har du vært på undersøkelse på sykehuset?

Skrevet

Akupunktur er veldig effektivt mot UVI! Anbefales! Det er jo ikke alle steder en akupunktør er tilgjengelig - det kommer litt ann på hvor du bor.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...