Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere giftet dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi giftet oss i går :)

Jeg er 25 og han blir 32 om 1 uke.

Vært sammen i 4 år og samboere i litt over 3

I am sooo HAPPY right now :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi gifter oss til neste år er jeg 24 år og han er 25. Vi har da vært sammen i tre og et halvt år, og samboere i nesten tre år. Gleder oss! :hoppe:

Skrevet

Hun var 23 og jeg 24 og hadde vært sammen i nesten 4 år :klem:

Skrevet

Vi giftet oss for litt over 3 uker siden, jeg er 25 og han 29. :)

Skrevet

Vi giftet oss 10. juni. Jeg er 23 og han er 25, men vi har begge bursdag nå om et par uker, så neeesten 24 og 26. :)

Skrevet

Han var 30 og jeg ble 27 en uke etter bryllupet, vi hadde da vært sammen i 8 år, og samboere i 7½, forlovet i nesten 2 år.

Skrevet

Jeg var 25, han 24. Vi har nå vært gift i 2.5 år, og kjærester i 7 år.

Skrevet

Jeg var 23 og han var 31! Gikk rett i dass etter tre år som gift. Vi hadde vært sammen i 6 år før vi giftet oss.

Skrevet

Vi gifter oss neste år, da er vi begge 27.

Har da vært sammen i 3 år, og kjent hverandre omtrent like lenge :)

Skrevet

Når vi gifter oss er jeg 27 og han 33, har vært sammen i 7 år da.

Skrevet
Bare lurer litt på hvor gamle dere er/var når dere giftet dere? Selv er jeg 24 og han 26 når vi gifter oss. For oss føles dette riktig, vi har vært sammen i over seks og et halvt år - og vi har et veldig sterkt forhold på alle mulige måter. Han er i full, fast jobb og har vært det i mange år, mens jeg ble ferdigutdannet i våres og har fått et vikariat. Vi er på utkikk etter hus, og vi har allerede spart opp en del egenkapital.

Grunnen til at jeg lurer er fordi mamma har uttrykt at hun synes vi er litt unge enda. Jeg veit at jeg ikke skal bry meg om hva andre syns, men det er jo vanskelig å ikke tenke på det også. Vi er veldig klare for bryllup og vi er de første i venneflokken vår som gifter seg.

Dere er da ikke unge i heletatt. Tidligere var det vel enda vanligere å gifte seg tidligere. Da foreldrene mine giftet seg var mamma 19 år. Jeg kommer til å fylle 22år det året jeg skal gifte meg :) Gleder meg :hoppe: Ikke la moren din ødelegge gleden din. Kanskje hun sier det fordi hun er redd for å miste "lillejenta si"?

Skrevet

Vi gifter oss nå i høst. Jeg er 36 og han 34. Vi har vært sammen i 7 år, samboere i 6 av dem. For min del er jeg glad for at jeg ikke fant mannen i mitt liv før ganske sent, det er jo viktig å prøve og feile litt først, og jeg har sett så mange eksempler på at hvis man er altfor tidlig ute så kommer 40-års krisen virkelig ved de fylte 40! Men dette er jo opp til hva hver enkelt føler selvsagt. Klart jeg kommer til å være "gammel" brud, men det er jo mitt valg. :)

Så dette er som sagt så individuelt, ønsker alle bruder lykke til uavhengig av alder! :)

Skrevet

Vi var begge 21 år da vi giftet oss. Nå nærmer vi oss 40 og er fremdeles fornøyd med hverandre :-D

Skrevet

Så godt å høre, Elbereth! Det er så mange som sier at det ender med skillsmisse pga man gifter seg når man er for unge, men jeg synes nå sannelig det er altfor mange ekteskap som ender med skillsmisse uansett hvor gamle man er når man gifter seg, jeg da..

Skrevet

Vi gifter oss neste år, da er jeg 24 og han 27. Vi har vært sammen i 6,5 år og samboere i nesten 6 år når vi gifter oss.

Flott alder å gifte seg i synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...