Gå til innhold

Hei terminklubb jenter!


Gjest *Just-Me*

Anbefalte innlegg

Gjest *Just-Me*

Blir utolmodig av å ha termin 3 januar..... men nå begynner vel dere andre å nærme dere UL, bevegelser osv....

Hvem av dere har bestemt dere for å vite kjønnet??

Jeg har alltid sagt at jeg skla ikke vite kjønn. Det skal jeg vite når jeg føder... Men under UL måtte jeg bare vite, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg ville vite kjønnet.

Jeg sa på UL at jeg bare ville vite kjønnet visst hun var helts ikker på at hun så rett. HUn sa det ble jente og at det var 97% sikkert. Så da kan jeg handle rosa klær og instille meg på jente? spurte jeg. Ja sa hun, jeg ser det blir jente.

Men en kollega på jobb sa til meg, tør du virkelig handle rosa klær, tenk visst det blir gutt da. man har jo tatt feil på ul før...

Det skremmte meg litt, for nå er jeg så innstilt på jente at popper det en gutt ut blir det feil.... (blir jo glad, misforstå meg rett) Men føler på meg at det er jente og har jo fått det bekreftet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vil helt klart vite kjønn :)

Skal på ordinær UL 7. september og har tenkt å spise sjokolade og drikke brus på forhånd sånn at babyen spreller litt ekstra ;)

Jeg vet at det er litt risikabelt når man får beskjed om at det blir jente. Det er fordi kjønnsorganene til fosteret ser likedane ut i utgangspunktet, og jeg har da forstått det som at det ser ut som jente-kjønnsorganer. Så det kan visst utvikle seg videre til å bli en guttetiss... Hvis man derimot får beskjed om at det blir gutt, så blir det gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville gjerne vite kjønn, men legen var ikke sikker. Han trodde det var ei jente. Dermed tør vi ikke kjøpe inn noe spesielt, men særlig mannen har begynt å snakke veldig mye om "henne", "dattra vår", jenta osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man derimot får beskjed om at det blir gutt, så blir det gutt.

Ikke altid.. ei jeg kjenner hadde to gutter og fikk vite at de skulle få en gutt til da hun var på ultralyd. Men ut kom ei jente!

Vi vil vite kjønnet.. men har sagt til alle andre at vi ikke vil vite. Har lyst til å holde det hemmelig for familie og venner. Det blir bare jeg og min mann som får vite om det :) Gleder meg til neste UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var like nysgjerrige begge to, så her rakk ikke damen å legge gele på magen før pappaen sa: kan du se hva det er? :ler::ler: Ikke det at det har noen betydning, er bare at vi er så spente.

Synes fødselen er så spennende i seg selv, det å få hilse på en helt ny skatt og få lagt h*n på magen, telle fingre og tær og beundre skaperverket .Så om vi vet kjønnet på forhånd så legger overhodet ikke det noen bremser,synes vi da ;) Men jeg må si jeg beudrer de som klarer å holde seg på UL (jeg er av typen som klør i fingrene når jeg ser gavene under treet på julaften... he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, hvis babyen ikke er sjenert så kan det være man helt klart klarer å se kjønnet selv. Jeg så temmelig tydelig at det var en gutt før JM sa det. Enkelte særtrekk er umulig å tolke som noe annet en gutt, he he....

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke vi vite heller, Leanne?

Synes det er så morsomt å sette inn :babyjente: og :babygutt: på terminlista vår ;)

joda klart dere skal få vite.. men ingen av de som kjenner meg in real life får vite... Vil jo holde det litt hemmelig da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å vite, og gubben er ikke sikker ennå. Men kjenner jeg oss riktig, så tror jeg kanskje ikke vi klarer å holde oss når vi først er der og titter... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på UL den 25. spetember, og vi har i utgangspunktet bestemt oss for å ikke vite kjønnet. Men mannen min er litt usikker, så vi får se hva det blir til, kanskje nysgjerrigheten vår tar overhånd og vi bare føler vi MÅ vite kjønnet med det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...