Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Jeg har lyst å jobbe kun dagtid. Har utdannelse i helsesektoren. Vet ikke hvor jeg skal søke jobber for å jobbe kun på dagtid. Noen tips?
Gjest LilSweetie Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Dagsentere for psykisk utviklingshemmete eller mennesker med psykiske lidelser?
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Det spørs hvilken helsefaglig utdannelse du har. En hjelpepleier f.eks vil få problemer med å finne en dagjobb. Stillinger på dagsentre er veldig ettertraktet og vanskelig å få for denne yrkesgrupper. En sykepleier kan få jobb på poliklinikker (de er også populære), som avdelingsleder, konsulent osv.
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Tusen takk for svar. Jeg er omsorgsarbeider. Jeg kunne tenke meg å jobbe kun på dagtid, fordi jeg føler jeg blir helt ødelagt av turnus. Har jobbet kun dagtid før ( i fjor, vikariat) og da hadde jeg mer overskudd til å gjøre ting hjemme også. Men etter jeg begynte å jobbe turnus og i helger, så orker jeg mye mindre. Denne jobben jeg har nå er mye mer krevende enn den jeg hadde før. Det er nesten så jeg ønsker meg inn i butikk som stenger 17:00 eller SFO. Men det er ikke det jeg er utdannet i. Hm, jeg må tenke litt. Må finne på ett eller annet som gjør at jeg kun jobber dagtid.
fiolen Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Hva med å søke jobb på et arbeids- eller aktivitetssenter for psykisk utviklimgshemmede?? Det har jeg lyst til, nemlig
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Der som jeg jobber i hjemmetjenesten er det vanskelig å få kvelds- og helgejobbing for det er så ettertraktet blant de som jobber ved siden av studier. Men de fleste steder er det vel ikke slik...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå