Gå til innhold

Orgasme bare med (en magisk) penis? (tryllestav)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bare lurte på

Er det mange av dere som kan få orgasme bare av at mannens penis er inne i dere, altså uten at klitoris blir stimulert? (Litt inspirert av tråden der enkelte sier de ikke aner hvor klitoris er, men sammtidig har et godt sexliv. Da får de vel orgasme likevel?)

Selv har det aldri lykkes meg bare med penis. Og jeg trodde faktisk de fleste kvinner trengte klitorisstimulering for å få orgasme. Når det er sagt er jeg vanvittig sjalu på de av dere som får det til uten dette, det må da også være et enormt komplement til mannen, som sikkert i større grad føler at han (med sitt magiske utstyr :) ) bringer kvinnen dit han vil, uten at hun selv må jobbe for det?

Til slutt, finnes det noen knep? Har dere "trent" for å få til dette, eller ? Og i hvor stor grad henger det sammen med teknikk (både kvinnen og mannens teknikk), stillinger o.s.v. ?

Kvinne, 35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å komme kun vaginalt, men det krever litt mer konsentrasjon kanskje :) Hvis jeg ikke er superkåt da. Uansett syns jeg klitorisorgamse er best. Den er sterkest.

Skrevet

Har ikke problemer med å komme kun vaginalt, men det går litt lengre tid.

Jeg synest det er best når en stimulerer klitoris samtidig :sjarmor:

Tipset mitt er å ikke være fokusert på å komme vaginalt, men heller bare nyte det en driver på med. Poenget er jo at det skal gå for en til slutt, og om det er vaginalt eller ved stimuli av klitten, spiller egentlig ingen rolle ;)

Skrevet

det er mulig ja, jeg er ikke dame men jeg har vært i nærheten når en dame har hatt det

Gjest splæsj
Skrevet

Aldri opplevd det. Tror ikke jeg har g-punkt.

Skrevet
Aldri opplevd det. Tror ikke jeg har g-punkt.

:overrasket:

Eeeehhhh..........er jeg uopplyst og har gått glipp av noe her?

Trodde ikke G-punktet hadde en direkte sammenheng med en vaginal orgasme, eller??? :sjenert:

Skrevet

Jeg fikk min første tryllestavorgasme på julaften i fjor. Kjæresten min fingret meg ganske lenge først, på G-punktet, han liksom "presset" fingeren sin mot det, og det var sinnsykt deilig. Etter en stund tok han pikken inn i meg, og vi knullet på vanlig måte. Da plutselig kjente jeg at jeg kom. Veldig deilig!

Kanskje er det et triks? Å fingre litt først for liksom å aktivere det punktet?

Nelle

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg får ikke orgasme uten at jeg gjør litt selv. klitten må med, og spiller en stor rolle :kgblunk:

Skrevet

Jeg kommer lett bare ved hjelp av tryllestaven, som du kaller det. :ler: Og jeg skjønner at jeg er heldig, for det er ingenting som en vaginal orgasme og det å kunne komme sammen med partneren på den måten.

Skrevet

Det har skjedd, men jeg lurer på om det mer har vært at jeg har vært svært tent i mitt eget hode (altså kommet hovedsakelig med tankene) eller om det har vært noe annet(stimulering av g-punkt).

Selve g-punktet har vi god koll på endelig, men det er et nytt forhold og jeg føler for første gang at jeg nesten er der, kjenner denne følelsen som folk beskriver.

Hvem klarer å holde styr på alle de ulike greiene som skjer? Og hvem bryr seg så lenge begge har det veldig behagelig, for å si det mildt...?

Skrevet

Av og til kan det også være litt vanskelig å skille mellom en vaginal orgasme og klitorisorgasme, for ved en del stillinger stimulerers klitoris samtidig med penetreringen. Eks når han tar meg bakfra stimulerer pungen klitorisk støtvis, stillinger hvor han ligger over meg blir også klitoris stimulert. Det er nok derfor jeg liker disse best.

Men jeg kan også få vaginal orgasme uten at han er nær klitoris, men som flere sier krever det liksom litt forberedelse, slik at jeg er en del stimulert før vi begyner selve penetreringen.

Gjest Mannen med staven
Skrevet

Kona (vi) er kanskje heldige, men hun får orgasme nesten med det samme jeg fører "staven" inn. Sånn har det alltid vært, i flere år nå.

Selvfølgelig varierer dette litt, men generellt er det kun noen ytterst få "jukk" som skal til så kommer hun første gang, og ofte har jeg kun "rukket" å komme halveis inn også. Deretter kan hun komme kanskje 1-5 ganger til innen noen minutter hvis vi fortsetter, men dette varierer jo med lyst, tid, ork osv.

Jeg husker jeg var overrasket selv i begynnelsen hvor lett kun kom, for dette hadde absolutt ikke vært min erfaring med tidligere damer, mer motsatt.

Inntrykket mitt er at det er mer vanlig enn uvanlig at dama må hjelpe til litt selv på ett eller annet vis for å komme.

Selv kommer jeg sjelden eller nesten aldri under samleie, så det ordner vi enten sammen eller alene etterpå ;)

Skrevet

Jeg tror tankene er ganske viktig. Grunnen er at jeg har flere ganger fått orgasme i søvne uten at jeg har vært i nærheten der nede. Ganske merkelig...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Svarer på vegne av min bedre halvdel: Etter "oppvarming" som normalt ender i en klitt-orgasme er det inn med "tryllestaven" og hun kommer som et uvær etter kun få sekunder..... om jeg føler meg litt Konge (som Pondus ville sagt)? You bet :sjarmor:

Skrevet

Kommer oftere vaginalt enn klitorisalt jeg. Har et veldig følsomt g-punkt, og det gjør ikke meg noe :D

Skrevet

Jeg kan ikke få orgamse med at han bare putter den inn og ikke noe før.

Jeg må varmes opp. Og da kan jeg godt få orgamse vaginalt.

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Dere jenter som ikke har opplevd vaginal orgasme, har ikke kjent ordentlig kuk. Straks dere for en stor kuk, så kommer dere med en gang! Gutter med liten penis er ikke verdt å samle på, vettu. Penisen dems er bare ubrukelig.

Hilsen gutt med liten kuk.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg er ikke dame men jeg har vært i nærheten når en dame har hatt det

Muligens en forutsettning for og få vaginal orgasme!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Kona (vi) er kanskje heldige, men hun får orgasme nesten med det samme jeg fører "staven" inn. Sånn har det alltid vært, i flere år nå.

Selvfølgelig varierer dette litt, men generellt er det kun noen ytterst få "jukk" som skal til så kommer hun første gang, og ofte har jeg kun "rukket" å komme halveis inn også. Deretter kan hun komme kanskje 1-5 ganger til innen noen minutter hvis vi fortsetter, men dette varierer jo med lyst, tid, ork osv.

Jeg husker jeg var overrasket selv i begynnelsen hvor lett kun kom, for dette hadde absolutt ikke vært min erfaring med tidligere damer, mer motsatt.

Inntrykket mitt er at det er mer vanlig enn uvanlig at dama må hjelpe til litt selv på ett eller annet vis for å komme.

Selv kommer jeg sjelden eller nesten aldri under samleie, så det ordner vi enten sammen eller alene etterpå ;)

Jeg er også sånn at jeg kan komme nesten med engang han stikker staken inn! ;) Om jeg er opphisset nok. Jeg er uansett nesten alltid raskere en typen med å komme.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir både fasinert og misunnelig når jeg leser denne tråden. Antall ganger jeg har kommet med tja..ca 50 menn og nå som gift firebarnsmor er ca: Null......

Håper dere vet hvor heldige dere er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...