Gå til innhold

Lisenett- har dere bestilt derfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt tiara fra Lisenett? Hvordan ser de ut? Er de fine? Kjekt å forhøre seg litt før en haster av gårde og kjøper... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at Elise (hun er her inne) kjøpte slør og brudepike kjole der..tror hun var fornøyd.

For å være helt ærlig syns jeg ingen av tingene dems ser noe fine ut. Men jeg tror nok det er bildene som rett og slett er dårlige...for jeg syns Elise sine ting var kjempe fine. Men på bildene syns jeg alt ser så "billig" og stygt ut...

Skrevet

Jeg er enig med deg i det, derfor er det så kjekt å spørre om andre har erfaringer. På andre nettsider med iaraer syns jeg også de ser litt "simple" ut nemlig, så det kan jo være dårlige bilder...

Skrevet

Jeg bestilte tiaraen min fra Lisenett og var kjempefornøyd! Det er ikke så lett å se hvor fine tiaraene er på bildene, men min erfaring er hvert fall at min tiara svarte til forventningen og vel så det. Frisøren min, som jo har sett en del tiaraer etterhvert, sa at det var en av de mest solide hun hadde sett, og at den derfor var lett å feste.

Skrevet

Høres bra ut! Går det an å få til å feste den selv også? Skal sette opp håret mitt selv...

Skrevet

Min tiara (riktignok ikke kjøpt der) er akkurat som en hårbøyle så med mindre andre er veldig mye mere kompliserte skal det bare være å stikke den oppi der ;)

*Emma*

Skrevet

Kjøpte min herfra (nr R20). Utrolig kjapp ekspedisjon. Bestilte tiara'n mandag og fredagen lå den i postkassa mi!! De var så reale der at de bare skrev verdien til ca 10.00$ - ergo, ingen toll :)

Skrevet

:) Har kjøpt tre tiarar derfra..Kjempe fine alle sammen.(må ha noen å velge mellom) Bytta kjole ,derfor måtte jeg kjøpe en i gull farge i stedet for sølv farge-den tredje er en tiara kam-som er til dattra mi på tolv år.

Veldig rask levering også.

:klem: Bire

Skrevet

Jeg har bestilt varer fra lisenett og er kjempefornøyd! Rask levering var det også :)

Skrevet
:frustrert: Hørte om ei som kjøpte brudepikekjoler fra lisenett. Det var som å ta på papir og føltes som papir. Likte dem ikke. syns mye ser "heimlaga" ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...