Gå til innhold

Kan det egentlig godtas

Fremhevede innlegg

Gjest King James
Skrevet

Kan egentlig incest godtas altså når begge parter er voksne altså over 18 år og de gjør det frivilig.

Kan det da godtas.

jeg sier NEI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor står det at det skal kunne godtas???

eller har du bare gravd bak i hodet ditt for å finne et nytt sykt spørsmål uten mening ;)

Gjest King James
Skrevet
eller har du bare gravd bak i hodet ditt for å finne et nytt sykt spørsmål uten mening ;)

Ja det har jeg gjort

Skrevet
hvor står det at det skal kunne godtas???

Hvorfor gidde å svare hvis det ikke gir deg mening?

Til ts: Svaret er nei.

Skrevet
Hvorfor gidde å svare hvis det ikke gir deg mening?

Til ts: Svaret er nei.

du skjønner jo ingenting.

ligger mer bak!

og dessuten så svarer jeg på det jeg vil svare på! så det såh

Skrevet

Eh.....Ja! Så lenge det er frivillig og alderen er der.

Skrevet

Litt interessant spørsmål, faktisk.

Hvis to personer i nær slekt får barn sammen, så kan resultatet bli katastrofalt (for barnet). Det er derfor bare fornuftig at slikt er forbudt; det går ut over en uskyldig tredjepart.

Og foreldre og barn... vel, se siste setning i forrige avsnitt, og erstatt "tredjepart" med "part".

Så har vi noen sære tilfeller, f.eks. søsken av samme kjønn som lever sammen. Det kan ikke bli barn av det, og det er snakk om to likeverdige parter. For meg personlig er det galt, ettersom jeg er et religiøst menneske som tar utgangspunkt i kristen etikk, men jeg skulle like å se en saklig begrunnelse for hvorfor en sekulær stat som ellers aksepterer homoseksuelle forhold, bør forby slike relasjoner.

Skrevet
Kan egentlig incest godtas altså når begge parter er voksne altså over 18 år og de gjør det frivilig.

Kan det da godtas.

jeg sier NEI

Jeg henger meg lite opp i hva voksne mennesker gjør med hverandre så lenge det er frivillig og begge er i stand til å samtykke. Dog vil det, når det er familiære bånd tilstede, og spesielt dersom den ene er endel eldre enn den andre, være stor mulighet for manipulering. Med andre ord mener jeg det er svært uklokt.

Skrevet

Hva voksne folk velger å gjøre har ikke jeg noe med. Så lenge søsken ikke setter barn til verden, må de gjerne ha så mye sex de gidder uten at jeg bryr meg, og selv om jeg personlig synes det er litt æsj å tenke på.

Jeg har som sagt simpelthen ikke noe med det, og har dermed heller ingen grunn til verken å godta eller ikke godta det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...