Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg prøvd! Funker som F... Er slank fra før og ville egentlig bare bli kvitt cellulittene, og det klarte jeg. Som et pluss tok jeg av totalt 36 cm fordelt på mage, hofter og lår og over kne.

Anbefales!

Skrevet

Henger meg på denne....! Har lyst å prøve, men vil høre andre sine erfaringer først..., er jo veldig dyrt...!

Skrevet
Ja det har jeg prøvd! Funker som F... Er slank fra før og ville egentlig bare bli kvitt cellulittene,  og det klarte jeg. Som et pluss tok jeg av totalt 36 cm fordelt på mage, hofter og lår og over kne.

Anbefales!

:hoppe: Åh, nå fikk jeg lyst til å prøve! Hvor mye måtte du ut med?... Var det vondt? Fortell! :)

Skrevet

Jeg var så heldig å være være en av prøveklutene deres og fikk tolv timer gratis. En time koster 700.

Har alltid hatt noen kilo for mye og ridebukselår, og frem til jul hadde jeg på egenhånd gått ned fra 92-94 til rundt 78-80 kg, men stangerte totalt.

Begynte med dette i januar og har blitt kvitt "klumpete" hud, økt forbrenningen, fått en annen kroppsfasong og har i tillegg gått ned masse cm. Er ikke helt sikker på hvor mange, men det er maaaaaange..........

I tillegg løsnet vekta og jeg er nå nede i 71.7 kg. Kjempestolt. Da jeg hadde gått ned fra 92-94 og til rundt 80 var det ingen som sa noenting til meg, men nå tror jeg nesten jeg får kommentarer ukentlig.

Har også prøvd Bailine med gode resultater, men det er ikke sammenlignbart med dette.

Ang ShapeMassage, så er det som alt annet, du må selv være flink i forhold til de "reglene" du får hos ShapeMassage. Trene minst 80 min i uke, spise det du får beskjed om. Vi fikk en ukeplan med syv eller åtte ting vi skulle, eller skulle unngå pr dag. Vi skulle føre opp trim og alt vi gjorde av aktiviteter. Hvor mye vann vi drakk osv.

Jeg anbefaler det på det sterkeste, hvis man tar seg råd.

Skrevet (endret)

Dette vil jeg prøve! :hoppe:

Når jeg begynner i jobb da skal jeg gjøre dette! Jeg vil prøve det med tanke på at jeg har litt cellulitter som er så sykt irriterendes!, samtidig har jeg litt overflødig fett. Dette har jeg tro på! :) Menne..., i de 700,- hvor fikk du behandling da? mage, lår og rumpe?... Var det vondt?

Endret av Lanyah
Skrevet

Følger med på denne... Skriv mer info dere som har!!! :)

Skrevet

Du får massasje der det trengs, ved fettoppsamlingene.

Jeg fikk mest på lårene og rumpa. Noe på magen.

De fleste sier det er mest vondt de første gangene og under mens. Men selvom jeg har ganske høy smerteterskel, syns jeg det var veldig vondt. Var veldig blå, og kunne ikke ha gått i shorts i den tiden jeg gikk der.

Hun jeg gikk hos masserte godt ned i dybden og jeg var øm i nesten en uke etter på, men jeg hadde ikke noe problem med og fungere i hverdagen, men ingen fikk komme inntil lårene mine.

Nok en gang anbefales på det varmeste.

Skrevet

Det er forresten kun en beh pr uke og de anbefaler ikke flere enn ti. Det tar ca tre til seks mnd før du ser resultater. Jeg så/fikk resultater mens jeg gikk der.

Gå inn på hjemmesidene deres www.shapemassage.no og se testresultatene..

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg er villig til å lide for skjønnheten! ;)

Gjest Gjest_Tyra_*
Skrevet

Etter å ha lest om shapemassage, fikk jeg lyst til å prøve.

De første behandlingene var spesielt smertefulle, men det ble litt bedre underveis. I utgangspunktet trener jeg nokså mye og har et relativt sundt kosthold. Jeg er ikke overvektig, men har noe fettansamlinger rundt maveregionen som jeg gjerne skulle ha kvittet meg med.

Det eneste jeg klarte å slanke i denne prosessen, var lommeboken.

Skrevet

Jeg stiller meg tvilende til dette masasjeopplegget.

Det fungerer sikkert greit på cellulitter o.l ,men for å ta behandlinger kun for vektreduksjon...? -Nei, da får man heller spise sunt og trene.

Var inne på hjemmesiden deres og tittet litt på kundenes resultater.(før og etter bilder)

Kan ikke si jeg så noe særlig forskjell.

Denne vektreduksjonen kunne de fint ha klart kun ved å spise sunt og trene.

Vanvittige dyre priser de opererer med.. :overrasket:

Skrevet

Det funket bra på meg gikk ned ganske mye på det...

Behandlingen er ikke akkurat behagelig men det er ikke værre enn at man kommer seg gjennom det.. :)

Jeg gikk på Lillestrøm, hun der var kjempeflink og veldig grei....

Gjest Ida Iren
Skrevet

Hei, gikk shapemassage metoden i våres på klinikken ved solli plass. Er faktisk veldig fornøyd og har vært uten cellulitter etterpå. Fikk fin oppfølgingog tok av meg nesten 5 kilo. Betalte kr. 700.-, og jeg synes ikke det var så innmari dyrt egentlig?! Synes virkelig det var verdt det....

Skrevet
Jeg stiller meg tvilende til dette masasjeopplegget.

Det fungerer sikkert greit på cellulitter o.l ,men for å ta behandlinger kun for vektreduksjon...? -Nei, da får man heller spise sunt og trene.

Var inne på hjemmesiden deres og tittet litt på kundenes resultater.(før og etter bilder)

Kan ikke si jeg så noe særlig forskjell.

Denne vektreduksjonen kunne de fint ha klart kun ved å spise sunt og trene.

Vanvittige dyre priser de opererer med..  :overrasket:

Grunnen til jeg vil egentlig prøve dette er på grunn av celulittene mine, og det er jo det det har vert gode resultater på! ;)

Jah, jeg synst også det kan være dyrt, man må jo ut med 7000,- for 10 behandlinger...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...