Gå til innhold

Litt tomhet etter julen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Masaline

Hm..Er det fler der ute som føler at det liksom blir et bitte, lite tomrom nå rett etter jul? Altså; vi stresser og styrer for å få det ferdig til jul. Så kommer endelig julen og vi slapper litt av (kommer jo kanskje litt an på da, men...skjønner hvor jeg vil hen?) De første dagene av julen er jo gjerne familiedager - senere er det å se venner osv. Og plutselig før man vet ordet av det så er jula over...*poff*! Det var det liksom...! Det blir så tomt og stille de første dagene i januar liksom...så uvant etter allt i jula.

Noen som kjenner seg igjen, eller er jeg helt på jordet?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, jeg har det på samme måte.. Føler på en måte at jeg får så lite ut av alt stresset. Neste år skal jeg ta det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjenne meg litt igjen på det du skriver, så mye for så lite på en måte! Julen er en fin tid der man skal sette ekstra pris på hverandre og ha det koselig, men det er så mye stress i forveien synes jeg og før man vet ordet av det så er den borte :o

Tomhet... det er iallefall rom for ro og en ny tid i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hei har det på samme måten.Hvor er det blitt av alt jeg har stressa så mye for.Sier hvert år at neste gang skal jeg ta det rolig,men når desember kommer så er det samme styret :wink: Det ble så tomt her i huset når alt av julepynten er fjerna,butikkhyllene er tomme,ute er det minus 25 en rar tid synes nå jeg.Men snart er sola tilbake og man kan begynne å glede seg til å få være mere ute,gå på ski osv. :D Hurra for lysere tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig igjen. Men jeg har det sånn etter nyttår, mens julepynten fortsatt henger der og det fortsatt er kaker på fatet og lov å drikke brus til frokost.

Men vi tok juletreet i går, og i dag skal resten av pynten vekk, nå blir det tomt, men rent og ryddig og alt klart for en ny begynnelse. Det synes jeg er litt deilig.

Nå kommer tulipanene og kvister som spretter inne - skjønner...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...