Gå til innhold

Benskjørhet og at det er glatt ute


waco

Anbefalte innlegg

Det skjer år etter år, det ser ut som dere aldri lærer eller vil forstå. Det er glatt ute, dvs farlig, og da må man forholde seg deretter. Kvinner er utstyrt med et eller annet som gjør at de lettere for knekker lårhalsen, og det er særdeles lett vinterstid, hva er det med dette dere ikke forstår? Hvorfor må andelen sykehusinnleggelser stige hele tiden?

Kan dere ikke bare holde dere hjemme? Kan vi prøve å være litt forebyggende for en gangs skyld? Hvis alle damer holdt seg hjemme og heller sladret og skadret med venninnene over nettet eller pr telefon, - kunne vi spart samfunnet for masse penger.

Nå vil dere kanskje si til deres forsvar at vi heller burde strø veiene så det ikke blir så glatt, men det er ikke så lett og det skal jeg forklare dere nå, - Det handler også om dårligere kondisjon og balanse orientering og svakere muskelstyrke, ingen av disse tingene kan gjøres noe med.

For deres eget skyld og statens legeregninger bør vi det.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil jo hele markedet gå konkurs, vet du det??? Aksjeverdiene til mega, obs, adelsen og den norske opera vil synke så drastisk at det når våren dukker opp ikke er en eneste spennende bedrift igjen.... alle dere gutta har tapt masse på dette, mens vi jentene vil spare masse penger.

For ikke å glemme legene og sykehusene, hva skal dem gjøre??? Her vil det også oppstå et stort hull i systemet. Jeg ser det for meg... arbeidsløse leger, gipsmestre, kirurger, homeopater og tannleger. Er det virkelig dette du vil?

Nei, det er nok best med litt skavanker og skjøre låhalser og ribben, Waco. Men gutter ser jo ikke så lett slike sammenhenger...

Ha en fortsatt god natt.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille waco, hva skulle du da hatt og kikke på hvis alle damene holdt seg hjemme bak sine egne gardiner?? :wink:

Seriøst, skal jeg holde meg hjemme bare fordi det er glatt?

Nei du, det gjør jeg nok ikke...

Det handler om å være forsiktig, vettu.... Å gå forsiktig, kjøpe seg sko med brodder eller whatever....

Iallfall skal ikke kvinnfolka måtte bures inne på vinter'n fordi det er for glatt for dem...

Aha! NÅ gikk det opp for meg hva som egentlig er poenget med dette innlegget! Waco er redd vi skal falle og slå oss!!

Han er bekymra for oss små frøkener som ikke greier å passe på oss selv!! *hjertesukk* :ler:

Jeg skal ærlig innrømme, jeg har sett flere kvinner falle på isen enn menn, men det tror jeg er fordi kvinnene absolutt skal gå i høyhælte sko uansett vær....Slikt gjør ikke jeg! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid-a da skjønner du ikke at det vil skape en ny situasjon? En hvor vi kanskje kan erstatte ufaglært arbeide til innvandrere? Importere litt fra den tredje verden, eller skal vi tviholde på kvinner som på markedskreftenes premisser hadde blitt skviset ut og overlatt en skjebne som ammerske for 6 av nabobarna.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke... markedet vil falle sammen, for det vil ikke være noe behov. Kvinnene sitter sammen med barna hjemme og sturer mens pappa er på jobb...

Ingen damer bruker sminke hjemme alene... ingen damer shopper øredopper hjemme i stua heller... ser du sammenhengen?

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i det Lillian, det er det jeg mener. Så lenge dem ikke klarer å passe på seg sjøl så får vi for statens skyld holde på hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vettu, waco, jeg tror kanskje det er en bedre løsning at dere mannfolka kjøper skikkelige sko til oss enn at dere burer oss inne.... Billigere i lengden også, for tenk hvor mye det koster å ha ei dame hjemme.... Det er dyrt å bestille mat hjem over internett, det er dyrt å bestille seg jåleting over internett.....Og hvem betaler med hvem sitt kredittkort da? Kvinnene betaler med mannfolka sine kredittkort, vettu, så er det dere mannfolka som blir sittende med regninga uansett... Det er ganske dyrt å ha ei dame hjemme, så det vil nok bli en billigere investering å kjøpe skikkelige sko til oss... :wink:

Deler av innlegget er slettet på grunn av person trakassering i tidligere innlegg.

Cassandra - moderator

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder du deg Waco siden du har tid til å henge deg opp i slike "bagateller?" Er det ikke nettopp dette du kritiserer kvinner for? Tror ikke det at kvinner faller på isen og brekker det ene eller det andre går innenfor de x antall største problemer her i samfunnet. Men at du får meg til å le skal du ha for :ler:

Jennifer :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker brodder på skoene når det er glatt jeg... Det funker helt fint, selv på sko med høye hæler.

Forøvrig skjønner jeg at Waco gjerne vil ha kvinnen til kjøkkenbenken. Etter at mannen min hadde en feriedag mens jeg jobbet, og jeg kom hjem til nyvasket hus, nyvasdede klær og ferdig middag, kunne jeg godt tenke meg å leve slik hver dag. Da kunne jeg jo jobbet mye mer!!

(og mannen min tar sin del av jobben i huset uansett)

Nei, slå et slag for broddene - selv for oss under 60 år - de er en fantastisk oppfinnelse på holkeføret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeehheem...det er vel stort sett gamle damer med sprøtt skjelett som brekker et eller annet bare de snur seg...og på isen.

Så jeg holder meg ikke hjemme jeg nei! Har ramla på isen før jeg :hoho: og har ennå ikke brukket så mye som en tå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

de fleste eldre knekker faktisk lårhalsen hjemme.

men vi vet jo alle at de fleste ulykker skjer i hjemmet?

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravna... som kjent har jeg jo lagt merke til at kvinner ikke klarer å holde seg til tema... men for å gjenta meg selv, nå snakker vi om jenter som brekker lårhalsen på glattisen...

Hjemmene får vi ta i neste omgang =)

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har jeg noen ideer om hvordan vi kan gjøre hjemmene tryggere også. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

hvis du snakker om det svært lille mindretallet eldre kvinner som brekker lårhalsen på isen, så skyter du kanskje spurv med kanon?

det er nok langt flere guttunger som skader seg i fylla, her kan vi virkelig spare penger.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ravna start en ny tråd du.... hvor du tar for deg guttefylla i omgangskretsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...