Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Barberte meg nettopp nedentil og da så jeg at jeg hadde to store klumper/blemmer på kjønnsleppene! What? hva eeer dette? Jeg har fast partner, kan ikke være noe kjønnsykdom. Jeg har også noen røde klumper på resten av kroppen også. Skjønner ingenting.. skikkelig ekkelt. Noen som vet hva det kan være`??
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Ta deg en tur til legen snarest og få sjekket det ut. Vannkopper kan man kanskje ikke gjøre noe med, herpes kan man få noe lindrende salve for. Å ha fast partner er dessverre ikke noe beskyttelse i seg selv for å ikke få en kjønnssykdom. Utroskap forekommer dessverre av og til... Lykke til hos legen.
Gjest bente85 Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Bestill time hos legen du. Lykke til.
Gjest Emera Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Det kan kanskje være mollusker? Vanlig og ufarlig, men kan ta en stund å bli kvitt. Voksne kan også få dem. Men ta en tur til lege, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå