Gå til innhold

Trenger "søte" sms......


Gjest Marita63

Anbefalte innlegg

Gjest Marita63

Kan noen hjelpe meg?? Jeg er småforelska, og trenger noen søte sms jeg kan sende....han har sendt meg en del, og jeg vil jo gjerne sende noen tilbake...

På forhånd; TAKK!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Yoghurt

Er det ikke mer personlig/søt/flørtende om du skriver noe selv? Bare skriver hva du føler? Det syntes nå i alle fall jeg, myeee bedre enn '*bamse laget av masse tegn* denne bamsen vil gi deg en klem fordi du er så søt'

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg mer men det er det eneste jeg har å si, har ingen slike sms'er :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mer personlig/søt/flørtende om du skriver noe selv? Bare skriver hva du føler? Det syntes nå i alle fall jeg, myeee bedre enn '*bamse laget av masse tegn* denne bamsen vil gi deg en klem fordi du er så søt'

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg mer men det er det eneste jeg har å si, har ingen slike sms'er :forvirret:

Bare ikke bruk ordet "søt". Kjenner mange jenter som bruker det og mener det positivt, men de glemmer også at mange jenter, igjen, bruker ordet "søt" som en høfflig "Han er ikke kjekk/min type" når de skal omtale menn de ikke er interessert i.

Så for menn betyr jo "søt" i praksis at man ikke er kjekk! Tusen takk, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen søte sms:)

Har noen gitt deg en klem i dag og sagt at du er et flott menneske? Isåfall gjør jeg det. :-) ha en flott sommer dag min venn..

Vakker sjel i en vakker kropp, det er deg jeg nå ramser opp. En godhet uten like, finnes ingen andre slike. Søte øyne, nydelig smil. DU er den beste uten tvil!

Stille i mitt sinn er ditt navn blitt risset inn... Ingen på denne jord kan erstatte deg og dine ord... Din venn vil jeg alltid være, for å kjenne deg er en evig ære! :)

Du er i mitt hode, du er i mitt sinn. Vennskapet ditt gjør meg nesten blind. En sjel så vakker, uimotståelig og fin. Tenker tanken: Tenk om du var min ;o)

God made butter God made cheese God made you for of to squeese God made pepsi God made whisky... And when he made YOU Damn, he made you sexy;)

Gjør dette: Legg venstre arm på høyre skulder. Og høyre arm på venstre skulder. Klem forsiktig! Du har nettopp mottatt en "gjør-det-selv-klem" fra MEG!

Hei

Smil,

sånn ja!

Så søt du er!

Hvis du kunne se deg selv nå, så hadde du skjønt hvorfor jeg liker deg...

Du kom som lyn fra klar himmel. Du slo ned og tente en flamme. Du startet en brann som aldri døde. Mitt hjerte er i brann for deg :o)

Krf vil ha rusbrusen på polet fordi den er en stor fristelse, hvor vil de gjøre av deg da....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg savner bamsen min, vil sove hos meg inatt?

Du er arrestert grunnet ditt vakre utseende, som til brudd på all sunn fornuft, dømmes du herved en natt i håndjern..... med meg

Sletter du denne meldingen, skylder du meg et kyss

Sparer du på den, skylder du meg en het natt

Svarer du på den, skylder du meg begge deler

Im on the top of the world,

looking down on creation.

And the only explanation I can

find, is the love I`ve found ever

since you`ve been around.

Your love`s put me at the top of the world!

Jeg har lært at 1 døgn er 24 timer,

at 1 time er 60 minutter,

og at 1 minutt er 60 sekunder

Men ingen fortalte meg at hvert

sekund uten deg er en evighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på så mange i farta. Men jeg er ikke så glad i sånne klisje/kjede-sms'er. Denne fikk jeg i natt da :) :

"Du er vilt vakker!"

Den var litt søt da.. :sjenert:

Og denne fikk jeg en gang:

"Om du er like bra *** som dine foreldre som skapte din fantastiske kropp, da har du en stor karriere foran deg."

Men den var på grensa til litt cheesy... :)

Og: "Du er søt som honning." Meen så var det denne søt-greia og gutter da..

Når jeg tenker meg om er mange gutter overraskende flinke til å skrive søte meldinger. :) Flinke gutter!

Hva med: "Da jeg så på (ett eller annet) tenkte jeg på deg. Og det var en veldig fin tanke. Blir glad når jeg tenker på deg :)"

Ehm.. den var kanskje litt teit, men noe i den duren. Poenget er at man har funnet på den selv og bare vil formidle at du tenker på den andre. Jeg blir i alle fall glad om den jeg liker viser at han tenker på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...