Gå til innhold

så, hvordan er dagene nå for dere ?


mzluze

Anbefalte innlegg

jeg er for min egen del utrolig utålmodig, dagene går så utrolig sent. og samtidig er jeg bekymret og urolig for at ting skal skje mens mannen er uten mulighet for å komme hjem. Og så uroer jeg meg for hvordan minsten skal ha det mens vi er på føden...han skal være hos min svigerinne, min eneste mulighet, men han liker seg ikke der....og tanken på å etterlate ham der i en litt stresset situasjon for meg, å høre ham grine når vi drar....sukk

på den ene siden kan jeg nesten ikke vente på at ting skal skje, men på den andre siden så vil jeg ikke at ting skal skje....hehe, er det bare jeg som har litt gale tanker om dagen? er 30+1 idag iflg ul-termin, iflg meg selv er jeg 30+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner å bli litt lei ja, har vært sykemeldt en stund og dagene er en smule enformige. Er 34+3 i dag, i følge ul, og i morgen kan jeg vist kalle meg høygravid!

Gleder meg og er super spent på tiden etter fødselen, det å treffe den lille som har vokst inni meg, bli kjent med han og kose oss hjemme med han. En har jo alle forventinger, spesielt som førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli litt utålmodig. Samtidig som vi venter på babyen så venter vi også på nytt hus/rekkehus. Det skal være fredig mellom 1.-29. september. Vi har sagt at de må bygge fort så vi har en plass å bo når den lille kommer! :ler:

Så det har vært en lang og kjedelig sommer med mye venting....

Nå begynner det heldigvis å bli litt kaldere, holdt på å bli gal her en stund! :sur:

Så da er nattesøvnen litt bedre, våkner kun av tissepauser og kronisk halsbrann nå! ;)

Har jo vært sykemeldt veldig lenge nå (siden 2.mai) p.g.a. bekkenløsning og er lei av det. Verst er det å føle seg så begrenset hele tiden. Jeg har så lyst å trimme, gå tur o.l. Jeg har også en veldig fysisk jobb og er ikke vant til å være mye i ro. Man føler seg så ekstra tjukk og ubrukelig når man ikke kan være særlig aktiv. Planen før svangerskapet var jo å gå på gravid-yoga og greier, men med bekkenet mitt er det helt utelukket, kan ikke sitte på gulvet, på noe hardt, på kne o.s.v. :forvirret:

Men nå ser jeg lyset i tunnelen da. Bare 7 uker igjen! Jeg gleder meg helt uhørt til å treffe frøkna. Dette er jo det første barnet vårt også så det er uhyre spennende. Det er også mammas første barnebarn så hun er minst like gira! :ler:

Vi får bare smøre oss med tålmodighet og utnytte de siste "barnløse" ukene vi har igjen. Kose med mannen og slappe av!

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ER JEG LEI!!!!

Uff, ikke det at jeg ønsker at den lille skal komme noe før tiden, men jeg er så lei av å være gravid!

Som Nellie skrev, så er det heldigvis litt kjøligere nå, så nattesøvnen har blitt LITT bedre, men jeg er fortsatt oppe 3-4 ganger hver natt pga. tissepause, leggkramper og ikke minst ubehagelig liggestilling.

Finner liksom ikke noen måte jeg ligger behagelig på.

På magen er jo uaktuelt - der er det liksom ikke plass.

På siden er ubehagelig, da får jeg vondt i ryggen. Må isåfall bygge opp med puter og dyner under magen, mellom bena, bak ryggen osv...... Er snart ikke plass til mannen i sengen pga alle putene mine....

På ryggen funker iallefall ikke, da får jeg ikke puste.

I tillegg sliter jeg med vondt i ryggen og hyppige, VONDE kynnere hele dagen igjennom. Så nå bør tiden jammen gå fort, her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg i ro nå i halvannen uke, og det har tæret på tålmodigheten må jeg si...

Men på mandag bikker jeg uke 37, så da får jeg lov å prøve å "hjelpe" ting i gang igjen... (kalen er kjøpt inn og vinduer klar til å vaskes ;) )

Må si at jeg blir glad når den lille kommer ut, lei av å slite med bekken, kynnere/rier og hovne bein..

Nå vil jeg gutten vår i hendene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...