Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Hei! Har noen (noen) tips til hva en matlei kresen person kan spise/gjøre? Dette er slitsomt altså! Er absolutt IKKE glad i mat. Middager er det eneste som er godt (når det er godt). Vanligvis pleier det å gå greit, og jeg ligger på en stabil vekt (tynn er jeg, men pytt sann), men nå har jeg begynt å gå ned i vekt også.. Er spesielt matlei nå for tiden Hjeeeeeeeeelp... ellers flytter jeg tilbake til mamma
Gjest Elfrida Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Ta et matlagingskurs for å få litt inspirasjon. Smak på nye ting. Bruk litt tid på matlagingen og gjør maten lekker å se på.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Takk for tips! Er egentlig veldig glad i å lage mat.. men når jeg jobber 100% er jeg så sliten når jeg kommer hjem fra jobb at jeg ikke orker tanken på å lage mat.. Skal bare være raskt og enkelt. Samme gjelder om morningen.. og på jobb (har droppa å spise på jobb nå.. orker ikke).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå