Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

HOLY FUCK!

I m like this now times 10000

:sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla:

dæven. du har tenkt å bruke 10 år foran tven eller?

fytterakkern. trodde aldri noen kunne ha så mange sesonger av hva som helst. :sjokkbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle sesongene er faktisk sett, opp til flere ganger faktisk. ;) Jeg ser som oftest film o.l om natten, jeg er nemlig et nattdyr. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Hehe, jau jau. Nå er jo jeg en dvd-samler da. ;) Og jeg har jo faktisk holdt på i en del år nå for å bygge opp samlingen min.

Gjest Kermit
Skrevet

*Tar med snop og drar til Yvonne for å se tv* ;)

Gjest gjest1
Skrevet

bare tenker litt.

jeg er hjemmeværende (fysj å fy) og har brukt TO UKER på å se hele 6 sesonger av sex and the city, det føles fryktelig mye ut. og jeg gjentar jeg er hjemmeværende... så jeg har masse masse, altfor masse tid til overs...

dæven.

:sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla:

Skrevet
*Tar med snop og drar til Yvonne for å se tv* ;)

Hehe, det er bare å komme. :ler:

bare tenker litt.

jeg er hjemmeværende (fysj å fy) og har brukt TO UKER på å se hele 6 sesonger av sex and the city, det føles fryktelig mye ut. og jeg gjentar jeg er hjemmeværende... så jeg har masse masse, altfor masse tid til overs...

dæven.

:sjokkbla:  :sjokkbla:  :sjokkbla:

Joda, men man får jo sett en del hvis man sitter fra klokka 22.00 til klokka 05.00, hehe. Og noen serier har jeg jo sett fra før av på tv, så jeg vet jo hva jeg skal se etter for å si det sånn. ;)

Skrevet

Vel, altså, dette gjelder jo når jeg har fri da, så da sover jeg kanskje til klokka 12.00 eller 13.00. Men det blir selvsagt mindre tv-serie titting når jeg har skole.

Skrevet
Jepp, har tenkt å skaffe meg "De tapte årene". Nei, det er ikke Krig og fred-serien fra tidlig 80-tall. Serien er fra 1972 med Anthony Hopkins. Forresten; er det North and South (Nord og sør-serien) du mener fra tidlig 1980-tall? Den som handlet om den amerikanske borgerkrigen? Den har jeg første del av, bok 1. I tillegg har jeg en annen North and South mini-serie, av BBC, fra 2004, som er basert på Elizabeth Gaskells roman med samme navn. Er ikke samme serie som "Nord og sør" fra 1985.

Ingen av delene. Det jeg egentlig tenkte på var The Winds of War fra 1983. Hva kan jeg si... det er sent.... men jeg var iallefall i riktig tiår om ikke annet.

Tony Hopkins, huh? Hmmmm... Er det en bra serie?

Skrevet

Jepp, den meget kjente skuespilleren. ;) En av de beste dramatiseringene noensinne (etter min mening) av Lev Tolstojs store verk med samme navn (War and Peace). Filmomtale kan du lese her (skrevet av meg). Og jeg vet det er en del skrivefeil i omtalen, men de skal rettes på senere (hadde litt dårlig tid på skrive den skjønner du før deadline).

Skrevet

Oh, jeg også! Har du sett Shadowlands? Min favorittfilm, hvor Hopkins har en av hovedrollene.

Skrevet

Jada, Shadowlands finnes i hylla mi - dog i VHS format. Den filmen er bare herlig. Hadde ikke hatt noe i mot å sett Hopkins i flere romatiske roller. Jeg vet at bl.a. Remains of the Day og Howard's End egentlig er en type romanser, men ingen av dem er direkte til å rødme av.

Skrevet

Hehe, jeg har skrevet en omtale om den og jeg. Er nemlig skribent på filmforumet.no skjønner du. :) Ja, Shadowlands er en vakker film. Ellers synes jeg Remains of the Day veldig bra. Det er jo en kjærlighetsfilm, men trist på mange måter. Ellers har man jo 84 Charing Cross Road. Howard's End synes jeg er ok, men er ikke en klar favoritt. Jeg har vært på intens jakt etter Hopkins dvder, og har faktisk klart å få tak i International Velvet, Magic og A Married Man. Magic er jo en klassiker. A Married Man er full av intriger, drama, drap og begjær.(..) Har selvsagt mange andre filmer med ham, men de som er nevnt over har vært vanskeligst å finne. ;)

Skrevet

Jeg håper fremdeles på at Hollywood Wives fra 1985 skal komme ut på DVD. Den skal vissnok inneholde en het badekarscene med Hopkins. :sjarmor:

Ellers så er All Creatures Great and Small en morsom serie. Den kom ut før Hopkins ble stor stjerne, så han har ikke hovedrollen, men det er en bra serie like fullt.

Jeg har hørt at Hopkins visstnok gjør en glimrende tolkning av Hitler i The Bunker. Har du sett den?

Skrevet

Jepp, den er veldig bra. All Creatures Great and Small står faktisk på listen min over filmer som må kjøpes. ;)

Skrevet

DvdStrax har et bra utvalg av Anthony Hopkins filmer - inkludert eldre filmer som ikke alltid er like lett å få fatt i.

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke DVDStrax, har mine erfaringer med dem for å si det sånn, har andre muligheter som ofte er billigere. Som den erfarne filmsamler jeg er så har jeg mine kontakter. ;) Men takk likevel. :)

Endret av yvonne
Skrevet

Ja, det ang. prisen er sant - og de har en leveringstid som er lengre enn lengst, men må man så må man.

Driver og jakter på Arch of Triumph - fortrinnsvis i sone2 utgave. (vet at amazon.com har den i sone 1). Har du sett den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...