Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #21 Skrevet 10. august 2006 Gale bryllupsgjester høres hakket verre ut ← Det er en registrert bruker som er gal der da, men ejg synes bare synd på henne - det kan jo du gjøre med gjesten i tråden din også. Annen gjest
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #22 Skrevet 10. august 2006 Jeg sa ikke at de med dreads er møkkete el.uhygeniske,men at det ser sånn ut. Og jeg har vært i nærheten av et par som hadde sånt hår,og det lukta ikke godt. Men det jo ikke dermed sagt at det gjelder alle selvfølgelig. Resten gidder jeg ikke kommentere,blir for dumt. ← Har du sett Tove Lie? Jeg har sett bilde av henne når hun var mnd profil, å makan til søt jente skal du lete lenge etter. Hun så hverken møkkete eller ustelt ut heller.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #23 Skrevet 10. august 2006 Det er en registrert bruker som er gal der da, men ejg synes bare synd på henne - det kan jo du gjøre med gjesten i tråden din også. Annen gjest ← Åh såpass! Ja, det er egentlig ganske stakkars på dem. Sitte og sprøyte ut drit på internett om andre brukere
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #24 Skrevet 10. august 2006 Har du sett Tove Lie? Jeg har sett bilde av henne når hun var mnd profil, å makan til søt jente skal du lete lenge etter. Hun så hverken møkkete eller ustelt ut heller. ← Nei nå får du gi deg
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #25 Skrevet 10. august 2006 For å være helt ærlig så har jeg ikke så mye peiling på data at jeg kan lete fram tidligere innlegg. Om det ikke akkurat har gått på utseende på folk så har du kommet med dine meninger om ting og tang du også. Så nå gidder jeg faktisk ikke å bruke mer tid på det her.
Gjest *kosejoker* Skrevet 10. august 2006 #26 Skrevet 10. august 2006 For å være helt ærlig så har jeg ikke så mye peiling på data at jeg kan lete fram tidligere innlegg. Om det ikke akkurat har gått på utseende på folk så har du kommet med dine meninger om ting og tang du også. Så nå gidder jeg faktisk ikke å bruke mer tid på det her. ← Folk er jammen latterlige.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #27 Skrevet 10. august 2006 For å være helt ærlig så har jeg ikke så mye peiling på data at jeg kan lete fram tidligere innlegg. Om det ikke akkurat har gått på utseende på folk så har du kommet med dine meninger om ting og tang du også. Så nå gidder jeg faktisk ikke å bruke mer tid på det her. ← http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=Search&f=13 Voila! Hvilke meninger har jeg kommet med da? Du må jo huske noe, siden du husker at jeg har gjort det så godt at det har brent seg inn i hjernen? Eller har du kanskje tatt en spøk av mine for å være alvorlig? Alle kan misforstå, vet du. Men der har du søkelinken din, så kan vi vurdere saken.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #28 Skrevet 10. august 2006 Folk er jammen latterlige. ← Ja, ikke sant vel? Kan bruke lang tid på å skrive dritt om utseendet mitt og beskylde meg for å ha gjort det samme om andre, men å finne bevis til meg, da har hun plutselig en avtale
Gjest splæsj Skrevet 10. august 2006 #29 Skrevet 10. august 2006 Kanskje det ikke holder med bare linken, kanskje du må forklare hvordan man søker også, om gjest er så grønn på data.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #30 Skrevet 10. august 2006 Nei nå får du gi deg ← Har faktisk sett bilder av henne,ja. Og jeg synes hun er en utrolig pen jente. Det jeg har sagt er at jeg synes dreads er stygt og det er min mening. Og at det ikke alltid er så populært å komme med det på et jobbintervju. Men er selvfølgelig enig at det ikke skal ha noe med selve jobben å gjøre. Og jeg synes det er trist å høre at du ble mobbet på skolen. Men det kan ihvertfall ikke ha vært pga.utseende for som sagt er du en veldig pen jente.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #31 Skrevet 10. august 2006 Har faktisk sett bilder av henne,ja. Og jeg synes hun er en utrolig pen jente. Det jeg har sagt er at jeg synes dreads er stygt og det er min mening. Og at det ikke alltid er så populært å komme med det på et jobbintervju. Men er selvfølgelig enig at det ikke skal ha noe med selve jobben å gjøre. Og jeg synes det er trist å høre at du ble mobbet på skolen. Men det kan ihvertfall ikke ha vært pga.utseende for som sagt er du en veldig pen jente. ← Jo, det var faktisk det :-) Ørene, som dreadsene dekker. Og høyden og puppene og fjeset generelt. Derfor bør en passe litt på hva en sier på nett. Takk for trynekomplimentet, men dreadsene blir, fordi jeg er blitt glad i dem. Holder det ikke å ha dem oppe i strikk? Hva skulle jeg brukt, hårnett og kalt meg Gerd?
Gjest LilSweetie Skrevet 10. august 2006 #32 Skrevet 10. august 2006 Hva skulle jeg brukt, hårnett og kalt meg Gerd? ←
Superlammet Skrevet 10. august 2006 #33 Skrevet 10. august 2006 Jo, det var faktisk det :-) Ørene, som dreadsene dekker. Og høyden og puppene og fjeset generelt. Derfor bør en passe litt på hva en sier på nett. Takk for trynekomplimentet, men dreadsene blir, fordi jeg er blitt glad i dem. Holder det ikke å ha dem oppe i strikk? Hva skulle jeg brukt, hårnett og kalt meg Gerd? ← Synes det holder å ha dreads'ene opp i strikk. Men dessverre er enkelte i generasjonen over oss fordomsfulle som få, og dessverre er det disse som holder jobbintervjuer. Og får å gjøre deg litt mer flau så er du faktisk søt. Så det så!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #34 Skrevet 10. august 2006 Nei nå får du gi deg ← Er helt seriøs nå ja. Kanskje vi skulle laget en egen tråd om det? Jo, det var faktisk det :-) Ørene, som dreadsene dekker. Og høyden og puppene og fjeset generelt. Derfor bør en passe litt på hva en sier på nett. Takk for trynekomplimentet, men dreadsene blir, fordi jeg er blitt glad i dem. Holder det ikke å ha dem oppe i strikk? Hva skulle jeg brukt, hårnett og kalt meg Gerd? ← Hvis du virkelig vurderer hårnett, hva med tante Olga istedenfor? Hold på stilen din du, å fortsett med å være den du er
Gjest Ikke slemmegjesten! Skrevet 10. august 2006 #35 Skrevet 10. august 2006 Jeg er så glad for at vi mennesker er forskjellige jeg! Tenk hvor kjedelig verden hadde vært uten hummer og kanari! Hva er folk så redde for egentlig? Eller er det litt misunnelse ute og går? Sånn gjør vi til dumme mellomdamer og så en til til dumme gjest:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå