Gå til innhold

Dere som har termin i første del av september


liv

Anbefalte innlegg

September

Marilla - 2. september

Flugelhorn - 5. september

knøtte - 9. september

Cathie - 9. September

Cr@sh - 12. september

anita1974 - 14. september

Windy - ca 14. september

Nå, begynner dere å bli klare for å få en liten eller lita i hus?

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i hvert fall veldig utålmodig på å få treffe han :hjerte:

Han kan holde seg hvor han er i 2 uker til, men så er han såkalt fullbåren og jeg tar hjertelig i mot ;)

Hvor klar jeg egentlig er vil vise seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg er ganske klar - kommer vel aldri til å bli 100% klar...

Litt merkelig å tenke på at om ett par dager/uker så er det ikke lenger bare min kjære og meg.....

Men nå den siste uka har jeg forberedt meg så mye som mulig.... Måtte liksom plutselig innse at vi faktisk skal bli foreldre :)

Er SÅ nysjerrig på hvordan den lille ser ut, har en følelse av at han kommer til å være som snytt ut av nesa på faren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke klar! Føler at ingenting er klart egentlig, men klarer heller ikke sette fingeren på hva som mangler bortsett fra et par småting.

Mangler stellebord og å vaske alt babytøyet!

Men tror nok jeg har god tid, har følelsen av at jeg kommer til å gå en del over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på følelsen av at jeg ikke kommer til å gå over denne gangen (gikk 15 dager over med førstemann)... men jeg håper ikke han kommer riktig ennå - men i slutten av august er alt klart...'

Vi har begynt på kjøkkenoppussing i disse dager... og mamma mener at det er typisk at han kommer midt oppi dette... Mye mulig det er typisk - men jeg ville nå foretrekke at han ventet litt til ;)

Forøvrig er jeg klar, jeg... Men det plager meg heller ikke å skulle gå i 4-5 uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg følte meg egentlig ikke helt klar, men her er fødselen overstått allerede - og jammen er jeg glad for det nå. :) 15. august kom vår lille prins til verden. Verdens nydeligste gutt - en fornøyd og fredelig liten kar. Jeg er forelsket!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte meg egentlig ikke helt klar, men her er fødselen overstått allerede - og jammen er jeg glad for det nå. :) 15. august kom vår lille prins til verden. Verdens nydeligste gutt - en fornøyd og fredelig liten kar. Jeg er forelsket!!!

Gratulerer så masse med gutten! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg egentlig ikke helt klar, men her er fødselen overstått allerede - og jammen er jeg glad for det nå. :) 15. august kom vår lille prins til verden. Verdens nydeligste gutt - en fornøyd og fredelig liten kar. Jeg er forelsket!!!

Gratulerer! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg egentlig ikke helt klar, men her er fødselen overstått allerede - og jammen er jeg glad for det nå. :) 15. august kom vår lille prins til verden. Verdens nydeligste gutt - en fornøyd og fredelig liten kar. Jeg er forelsket!!!

GRATULERER!! :blomst:

(må få lov å si at jeg er LITT misunnelig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere så masse masse...selv om jeg må korrigere deg litt, verdens nydeligste gutt raser rundt meg her han ;)

Men seriøst, grats igjen med vel overstått, kos deg glugg ihjel, nyt tiden, den går så aaaltfor fort. Og husk, gutten har det aller best når mamma har det bra, så -ta tid til deg selv og- !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...