Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal feire min første jul helt uten barna denne jula . Jeg har bestemt meg for å rømme heimen , har ikke lyst til å være hjemme.

Er det noen som kan komme med tips om hvor det er bra og varmt i jula ??

Jeg klarer meg veldig fint uten den tradisjonelle jule maten så det er ikke et kriterie :)

Endret av bubbel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Du sier ikke så mye om budsjett, om det skal være en plass i Europa, om du ønsker strand eller by osv. Dersom du vil ha det varmt og godt så er Thailand et bra sted. Jeg tror at været er bra i Thailand på denne tiden og her kan du kombinere by og strand. Dersom du ikke liker å reise gjennom for mange tidssoner kan du reise til Cape Town i Sør-Afrika. Flott by med en god del man kan se og gjøre...men det er nok høysesong der siden det er midt i deres "sommerferie".

Skrevet

ved juletider bør man vel komme seg ut av europa for å få litt varme. ser på kanariøyene som siste utvei liksom.

Budsjettet er ikke så viktig , viktigereat det er varmt og fint der.

Skrevet

Hei

Da holder jeg fast ved Thailand og Sør-Afrika. Men du kan også dra til Mexico (Cancun f.eks.). Maldivene (dersom du liker strandferier), Australia etc. Men det hjelper litt på hvis du sier litt om hva slags feriemål du liker ;)

Skrevet

Mellomamerika. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Eller Mexico er sikkert også fint, har ikke vært der bare :)

Altså anbefaler: Mellomamerika eller Mexico! ;)

Skrevet

tjaaa , må jo være godt badevann , god mat , og litt party-liv :)

Skrevet

Vi var i Goa, India i jula for nesten 10 år siden. Det var kjempeflott, og anbefaler det. Ellers har jeg veldig lyst til å reise til Kerala, India, men der har jeg ikke vært enda.. men det ser fantastisk ut. Spennende mat, kultur, mennesker, og strender og deilig varme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...