Gå til innhold

Herlig side!


Gjest Miss Gemini

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Gemini

Dette er ike et spørsmål,men..

Det er ikke så lenge siden vi fikk internett, og jeg er ikke dreven på det i det heletatt. Hadde faktisk litt skrekken jeg, helt til samboeren min lette frem noen sider til meg som han trodde ville få meg til å begynne å interessere meg litt mer (og kanskje lære litt også? icon_smile.gif )

Han lette opp denne siden til meg..

Må bare få si at det er herlig med en side hvor man kan spørre om hva som helst.

Jeg storkoser meg her inne! icon_smile.gif

Tusen takk for denne siden...

Masse klemmer fra meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, her på KG er det godt å være! Mange koslige mennesker her.

Selv om jeg ikke aner hvem de er IRL icon_lol.gif

Og Gry (redaktøren) og moderatorene gjør en kjempejobb med å luke ut "ulovlige" og støtende innlegg.

Knallbra icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, Gemini!

Trives du her, blir du! Garantert!

Velkommen til oss!

Hilsen temmelig hekta12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Gemini

Tusen takk icon_smile.gif

Virker som om det er masse trivelige mennesker her også.

Klem til alle dere!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Har vært med en god stund, vært anonym lenge + hadde et annet nick i det gamle forumet, og må virkelig si at det fremdeles forbauser meg hver gang jeg er inne, hvor utrolig masse ålreite folk det er her! Selvsagt er det noen som saboterer, men stemningen her inne blir ikke ødelagt for det. Tror jeg med hånda på hjertet kan si at jeg har lært en del om både meg selv og andre her inne, og er helfrelst selv om jeg ikke skriver så masse svar...

Tenkte jeg skulle lage en ny tråd med temaet, men så så jeg at det var en fra før... Bare en liten hyllest til et flott forum med massssssse flotte mennesker!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Gøy å være her. Nyttig å være her.

Du kan spørre/lufte dine tanker/svare.... Som nicket mitt sier så er jeg veldig usikker på mye - og dette er (for meg) blitt et sted å prøve/teste synspunkter, meninger osv.........

Selvfølgelig er det noen her inne som bare er ute etter å ødelegge.......men slik er det vel IRL også? Så det får vi bare lære oss å takle/leve med. icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...