Gjest Miss Gemini Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Dette er ike et spørsmål,men.. Det er ikke så lenge siden vi fikk internett, og jeg er ikke dreven på det i det heletatt. Hadde faktisk litt skrekken jeg, helt til samboeren min lette frem noen sider til meg som han trodde ville få meg til å begynne å interessere meg litt mer (og kanskje lære litt også? ) Han lette opp denne siden til meg.. Må bare få si at det er herlig med en side hvor man kan spørre om hva som helst. Jeg storkoser meg her inne! Tusen takk for denne siden... Masse klemmer fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Ja, her på KG er det godt å være! Mange koslige mennesker her. Selv om jeg ikke aner hvem de er IRL Og Gry (redaktøren) og moderatorene gjør en kjempejobb med å luke ut "ulovlige" og støtende innlegg. Knallbra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Velkommen til oss Miss Gemini!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei og hopp, Gemini! Trives du her, blir du! Garantert! Velkommen til oss! Hilsen temmelig hekta12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. mars 2002 #6 Del Skrevet 21. mars 2002 Velkommen til deg! Hilsen fast innbygger, og temmelig hekta, ja... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 21. mars 2002 #7 Del Skrevet 21. mars 2002 Tusen takk Virker som om det er masse trivelige mennesker her også. Klem til alle dere!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aziraphale Skrevet 30. mars 2002 #8 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei! Har vært med en god stund, vært anonym lenge + hadde et annet nick i det gamle forumet, og må virkelig si at det fremdeles forbauser meg hver gang jeg er inne, hvor utrolig masse ålreite folk det er her! Selvsagt er det noen som saboterer, men stemningen her inne blir ikke ødelagt for det. Tror jeg med hånda på hjertet kan si at jeg har lært en del om både meg selv og andre her inne, og er helfrelst selv om jeg ikke skriver så masse svar... Tenkte jeg skulle lage en ny tråd med temaet, men så så jeg at det var en fra før... Bare en liten hyllest til et flott forum med massssssse flotte mennesker!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. mars 2002 #9 Del Skrevet 31. mars 2002 ..og du er en av dem, min venn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 31. mars 2002 #10 Del Skrevet 31. mars 2002 Enig. Gøy å være her. Nyttig å være her. Du kan spørre/lufte dine tanker/svare.... Som nicket mitt sier så er jeg veldig usikker på mye - og dette er (for meg) blitt et sted å prøve/teste synspunkter, meninger osv......... Selvfølgelig er det noen her inne som bare er ute etter å ødelegge.......men slik er det vel IRL også? Så det får vi bare lære oss å takle/leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå