Gjest *** Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Holder på å fikse litt på Cv`en for tiden, men jeg trenger litt inspirasjon. Joda, jeg vet oppsettet på en Cv, har jo sett på bl.a Aetat og andre sider. Men de er litt kjedelige, kunne tenke meg noe forslag til litt sprekere Cv forslag. Så klart må den være oversiklig og ryddig, og vil jo se arbeidsgiver an før en sender det avgårde. Men er det noen som vet om linker på nettet med dette?
Gjest Lea Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg tror at DinSide nettopp har hatt en sånn "jobbsøkerskole" der det var lagt ut konkrete tips til både CV og søknader (i tillegg til masse andre ting). Ellers må vel CV-en tilpasses jobben. Så f.eks et forslag som kunne brukes til kreative stillinger (f.eks grafisk design) som var laget som en brosjyre/folder. Tror at denne finnes på DinSide i alle fall.
Gjest *** Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Jeg tror at DinSide nettopp har hatt en sånn "jobbsøkerskole" der det var lagt ut konkrete tips til både CV og søknader (i tillegg til masse andre ting). ← Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå