Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har hørt noen si at de røyker for å beholde figuren sin. så de røyker altså hver gang de får lyst på noe usunt noe? hvor mye hjelper det egentlig for det tar snaue 5 min å røyke en sigarett. man rekker fint å gafle i seg mye usunt mellom hver sigarett når man røyker 5-10 om dagen. man kan da ikke røyker 30 ganger i timen hver gang man får lyst til å putte noe i munnen....?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

kanskje du har hørt i forhold til at de ikke vil stumpe røyken? at de røyker videre for ikke å legge på seg.

Det er sagt at man legger på seg rundt 5 kg +- når man stumper røyken.

Gjest Fruktkake
Skrevet

Da jeg slanka meg i vår røykte jeg istedet for å spise snop. Funka fint det, og jeg gikk ned 6 kg.

Gjest gjest1
Skrevet

skrev du den for å vise signaturen din?

syns du skulle le mer av den (forferdlig morro btw) enn av denne tråden! :nissevink:

Skrevet

nikotin setter vel opp stoffskiftet litt og ?

Skrevet

Røyking døyver sultfølelsen. Også mellom hver sigarett man røyker.

Skrevet

De ganger jag har sluttet å røyke har jeg ikke gått opp et gram!!!!!!!!!

Har ikke klart å slutte i lengre perioder, men nå prøver jeg igjen og har fortsatt ikke gått opp noe hvertfall.. ;)

Skrevet

Jupp. Røyking døyver sultfølelsen og øker forbrenningen.

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg fikk tips fra velmenende bekjente om at jeg burde begynne å røyke, for jeg hadde en sykdom som røyking ser ut til å beskytte mot.

Særlig at jeg ville det. Takk, men nei takk :ler:

• 1 måned senere...
Skrevet
Jupp. Røyking døyver sultfølelsen og øker forbrenningen.

Sorry men det er tull. En er avhengig av nikotin når en ikke har det lengre så finner en noe annet å bruke tiden på = spise mat = blir feit!

Et par kg ekstra er dessuten peanuts for helsa sammenlignet med å røyke!

Skrevet

Stoffskiftet går vel noe ned når man slutter å røyke, så man blir anbefalt å spise 200-300 kcal mindre pr dag, evt trene litt mer i en periode. Stoffskiftet går opp igjen og stabiliserer seg etter en tid.

Skrevet

Har aldri hørt at stoffskiftet påvirkes, men vet at nikotin er svakt sentral stimulernede.

Skrevet

At noen i det hele tatt vurderer røyking som slankemiddel synes jeg er helt forferdelig! Sunn mat i passende mengder og trening er et LITT smartere valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...