Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 På NRK 1 i kveld. Dette til orientering, jeg regner med at selv den dølleste dagbok forblir ubefolket i de aktuelle halvannen timen.
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Trivia: Jeg ble puppegrafset på vei opp trappa i tårnet som Brian faller ned fra.
Champagnepiken Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 He's not the Messiah, he's a very naughty boy. Som du jo fikk bevist, Sweet Jane.
Gjest fluesmekker Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Ja, den kan ikke ses for mange ganger Den mangles forøvrig i MP samlingen min så skulle ha tatt den opp også.
Gjest BagLady Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 (endret) Jeg skal prøve å spre det glade budskap, selv om jeg bor i en bydel hvor en del av befolkningen generelt ikke ser med blide øyne på harselas med religiøs fanatisme. Endret 10. august 2006 av BagLady
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Jeg skal prøve å spre det glade budskap, selv om jeg bor i en bydel hvor en del av befolkningen generelt ikke ser med blide øyne på harselas med religiøs fanatisme. ← Kom igjen, spre det glade budskap om at filmen gikk i går!
Gjest BagLady Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Kom igjen, spre det glade budskap om at filmen gikk i går! ← Det, derimot, blir de nok glade for å høre ja
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Lurer litt på om jeg skal starte en poll for å sjekke om folk heier på * Folkefronten for Judea * Judeas Folkefront * Den folkelige fronten for Judea ...eller kanskje til og med (o skrekk!) \Galileas Frigjøringsfront? Nei, tror jeg overlater pollene til Keiser trykk feil ett setra James.
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Trivia: Jeg ble puppegrafset på vei opp trappa i tårnet som Brian faller ned fra. ← Sannsynligvis enda en som var uenig i utsagnet "Salige er de tålmodige."
Gjest BagLady Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Sannsynligvis enda en som var uenig i utsagnet "Salige er de tålmodige." ← Eller så var han hengiven tilhenger av utsagnet "Salige er de som tørster". Langtidsammedebatt tatt i betraktning.
Gjest Yoghurt Skrevet 10. august 2006 #12 Skrevet 10. august 2006 ELSKER Monty Python!! Life of Brian er en av favorittene! Og (noe sikkert de fleste vet) er det takket være de vi kaller spam for ja, spam, spam sketsjen deres er jo så klassisk: http://www.youtube.com/watch?v=aTRlsYud16s
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå