Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har gått med smerter i over et halvt år nå, og har prøvd både betennelsesdempende og fysioterapi uten at det har hjulpet stort. Fysioterapeuten min foreslo akupunktur og det var jeg villig til å prøve. Har aldri gjort det før og er veldig skeptisk til alternativ medisin, men akkurat akupunktur er jeg litt mer positiv til. Og i all verden! Jeg kjenner bedring etter 1 gang! Skal ha akupunktur ihvertfall 3-4 ganger til så om det blir like bra framgang hver gang så er jeg tilbøyelig til å kysse fysioterapeuten! Måtte bare få det ut!
exita Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Kjenner en som var forferdelig plaget med Isjas, han hadde prøvd alt,klarte ikke sitte engang, tilslutt gikk han til akupunktør. Da han var ferdig med behandlingene var han kvitt smertene. Håper det går like bra for deg
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Hva var problemet ditt-hvor hadde du vondt? Har selv slitt med rygg smerter dagli i 2 år (prolaps) Er dritt lei å vil nå prøve alternative behandlinger...
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Et brukket håndledd hvor bruddet er grodd fint, men smertene ikke har gitt seg pga bruskdannelse. (Blitt for trangt der inne). Jeg begynner jammen å bli litt optimist her! Jeg har overhodet ikke greie på det, men hadde jeg vært deg så ville jeg sjekket opp hva en akupunktør kan gjøre for deg. Jeg, skeptikeren som jeg er ble ihvertfall gledelig overrassket, så nå håper jeg at jeg kan bli kvitt dette her en gang for alle! Har vondt enda altså, har ikke skjedd noe mirakel, men jeg merker en bedring inni der! Lykke til da!
Gjest akupunkturstudent Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Så flott at flere av dere har gode erfaringer med akupunktur. Det har jeg også. (Var slik jeg begynte å interessere meg for faget.) Vil bare oppfordre dere til å være litt nøye med hvem dere velger, det er nemlig slik at "akupunktør" ikke er en beskyttet tittel i Norge, slik at hvem som helst faktisk kan kalle seg det. Men det finnes et kvalitetsstempel, nemlig om akupunktøren er godkjent av det som het NFKA før, eller NAHO, som nå heter NAFO (eller så het det NAFO og heter NAHO nå, de der blander jeg altså..) Kan prøve www.akupunktur.no og finne linker videre derfra, til godkjente akupunktører, nærmest mulig ditt hjemsted.. Lykke til & god bedring folkens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå