Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #21 Skrevet 21. august 2006 Idiotisk tråd. Jeg tror aldri jeg har hatt sex med en kvinne/jente som ikke har hatt en tydeli/synlig klitoris øverst i sprekken. ← Selv om ikke du har knullet noen uten en tydelig klitt, så betyr det vel ikke at det ikke finnes noen
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #22 Skrevet 21. august 2006 Fjollemannfolk som svarer her. Hvorfor er dere så sinte og skremte? :-)
Gjest Tweek Skrevet 21. august 2006 #23 Skrevet 21. august 2006 men er liten kanskje litt mindre en en halv ert eller noe.. men den funker fint for det om
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #24 Skrevet 22. august 2006 Halv ert her og. Men den funker ikke særlig bra Skulle ønske jeg slapp all verdens duppedingser med batteri, høres så greit ut å bruke hånden,-og ikke minst lettvindt.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #25 Skrevet 23. august 2006 Flere som får gåsehud av tanken på å trekke frem hudfolden over klitoris? Jeg er så sensitiv der at jeg orker ikke bli rørt der direkte idet hele tatt, hudfolden er nødt å dekke...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. august 2006 #26 Skrevet 24. august 2006 Min er en delt kant Har lurt på dette lenge, skal den være så ujevn, eller har jeg to klitter? MVH Mutantmus (ja jeg er seriøs) ← søt du
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #27 Skrevet 24. august 2006 Jah, folk faller ofte for min ytre sjarm, men mest for min klitåris! ;D
Gjest d'Arc Skrevet 26. august 2006 #29 Skrevet 26. august 2006 (endret) Ytre sjarm? Hva med falsk? ← Hva med å skrive det i denne tråden istedet for å avspore tråden? Eller hva med å finne på noe annet du kan gjøre? Noe annet enn å drive med spydigheter hele tiden? Endret 26. august 2006 av d'Arc
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #30 Skrevet 26. august 2006 Dette var et rart spørsmål. Har aldri tenkt over kliten egentlig. Og jeg har heller ikke sammenlignet det med noe før. Den bare er der liksom. Og jeg bare nyter den. ← Dette var et rart svar. Mange har en klitoris som stikker ut og er på størrelse med en stor nøtt. Under hudfolden ligger selve den nakne klitoris og den kan se ut som et sukkerert-frø.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå