Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Kan dere ikke heller bruke denne tråden til å fortelle meg om banningen min, måten jeg prater internt med venninnene mine, hvor usaklig jeg er som blir sint fordi dere logger dere ut for å slenge dritt til meg? Kom igjen da Så slipper dere å forsøple tråden min med deres tilstedeværelse. (nå fikk jeg deja vu her jeg sitter. Dette har jeg gjort en gang før. Merkelig at dere skal være så vanskelige )
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Det var kjekt å analysere deg Towlie. Trengte akkurat en slik anonym analyse til hovedoppgaven min. Ha det bra
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Men du? Tror du dette er så sunt for deg, det å klikke deg inn på en bruker du ikke kjenner og analysere henne? Jeg tror du har en aldri så liten skrue løs, jeg. heldigvis er du gjest da, så jeg slipper å si du skulle vært beskyttet mot deg selv
Carrot Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Det var kjekt å analysere deg Towlie. Trengte akkurat en slik anonym analyse til hovedoppgaven min. Ha det bra ← erre mulig? tragisk tilfelle i grunnen - og det var psykologen i meg som uttalte seg..
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Kanskje hun vil ha noen babybilder av meg å ha med i rapporten sin! Bare mail meg, gjest, så skal du få ;-)
Yme Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Kanskje hun vil ha noen babybilder av meg å ha med i rapporten sin! Bare mail meg, gjest, så skal du få ;-) ← Hvis du er i det humørte, så vil hvertfall jeg ha nakenbilder!
Gjest Fruktfat Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 må bare le litt av "sinna-tråden" towelie, synd du følte for å unnskylde deg med neeeeida og klemmesmiley, for jeg tror det du skrev kom rett fra hjertet! og jeg er enig
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Hvem vet, hvem vet ;) Men NÅ! Skal jeg spise tika masala! Dette er VIKTIG! Jeg kommer av den maten! Og det var samme gjest som fiser rundt i tråden min, jeg vet dette, kjenner igjen skrivestilen Hvem sa snipe? For jeg stjeler det ordet: SNIPE! :---)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå