Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har dere egen gynekolog, eller bruker dere fastlegen?
Malama Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Bruker fastlegen. Antar vedkommende henviser meg videre til spesialist dersom det skulle oppstå behov for det noen gang. Hittil har fastelegene (jeg har hatt flere fastleger over tid, og hatt GU hos flere v dem) klart jobben.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Aldri tatt GU og har ingen planer om det heller.
Arkana Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Fastlegen, unødvendig å betale ekstra for at en gynekolog skal gjøre akkurat det samme.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Jeg brukergynekolog. Kjenner fastlegen min litt for godt, så ville vært rart å brette frem musa mi til han. går til en kvinnelig gynekolog som er veldig flink og kjapp
Spoven Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Jeg bruker fastlegen til å ta celleprøver f.eks, men når jeg skal bytte spiral må jeg til privat gynekolog i Tromsø, fordi fastlegen min ikke føler seg kompetent nok til det. Men da skriver hun henvisning, så det blir ikke riktig så dyrt likevel.
Gjest gjesta Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Fastlege her også. En gang ble jeg henvist til gynekolog, men jeg var der bare den ene gangen.
Gjest 2324 Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Bruker gynekolog. Vil ikke spre beina for fastlegen min, og jeg vil heller ikke gjøre det foran en mann.
Gjest Elfrida Skrevet 10. august 2006 #14 Skrevet 10. august 2006 Fastlegen her også, ja. Hun er tilfeldigvis dame, men generelt har GU gått like greit med mannlige og kvinnelig leger. Det er jo ikke lange stunda det varer.
Trebarnsmor Skrevet 11. august 2006 #15 Skrevet 11. august 2006 Fastlegen min. Hadde mannlig fastlege før som også utførte GU. Gjør meg ingenting om det er kvinnelig eller mannlig.
Gjest Tibz Skrevet 11. august 2006 #16 Skrevet 11. august 2006 Fastlegen For en tid siden fikk vi ny lege her i distriktet, og den gamle fastlegen min flytta. Den nye legen var en kjempe pen mann... Litt pinelig første gang, men så gikk det greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå