Gå til innhold

REGAL MOCCAKAKE/ANDRE "HALVFABRIKATAKAKER"


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er litt handikappet om dagen, men MÅ lage en kake. Prøver meg derfor på halvfabrikata. Har noen her prøvd Regal Moccakake? (Alt i en pakke, med kakeform). Synes den pappkakeformen ser litt slaskete ut, stor var den jo ikke heller. Og ikke minst; ble kaken god? Noen andre halvfabrikatakaker som er gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Toro Langpannesjokoladekake er faktisk overraskende god. Men det er fyllet som gjør kaken mener nå jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja...Torobrownies m valnøtter! Har det i kjøleskapet nå, rester etter bursdagsfest. Men eg er jo på slankeren ,sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toro muffins med ekstra kokesjokolade. (Vet at muffins er enkelt å lage, men er så lettvint med pose...)

Lager den amerikanske typen. Store og kjempegode :):):)

Ellers serverte en kompis gulrotkake an gang. Husker ikke typen, men veldig god den og. Selv om min hjemmelagde nok er hakket bedre...

(Uff, bør jeg holde meg unna...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her om dagen en pakke med Kvæfjords kake, eller verdens beste...

Synes den kaka er veldig god, noen som har prøvd fra pakke?

(Men ødlegger kanskje litt av gleden med verdens beste hvis en skal begynne å ha det i alle sammenhenger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønn Frosk

Jeg har prøvd Verdens Beste fra pakke, og den ble veldig god. Men den blir ikke så stor akkurat. Dersom du liker å ha ett godt lag med marengs, for eksempel, så burde du enten bruke to pakker, eller lage kaka selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Da blir det Moccakake (ingen her som har erfaring med den?) og Toro Brownies med valnøtter (hadde jammen noen igjen i skapet, helt utrolig at jeg ikke har gofla i meg dem i godtedesperasjon :ler: )! Hm, Verdens beste er jo også godt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Advarsel! :sjokkbla: Jeg var trådstarter her, og prøvde Regal Moccakake. Fy, den var vond! En udefinerbar smak, var hverken fugl eller fisk. Nei, IKKE kjøp denne her! (Var ingen av gjestene som ville ha med seg litt mokkakake hjem gitt).

Browniesene gikk unna! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...