Gjest Anonym_mann Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Min erfaring er at sex med kondom er noe fommel, mens sex uten kondom er et veldig søl. Vel, det er jo for så vidt min feil da, men det er litt lite jeg kan gjøre med den saken føler jeg. For meg og kjæresten (vi er begge ganske ferske i gamet) har det gjerne blitt sånn at etter jeg har hatt orgasme, så blir det først litt fomling og famling med kasting av kondom ++ før man kan fortsette "der vi slapp", med kosing og kjæling. Hvordan gjør dere det? Hvordan unngår dere at det blir en sånn skikkelig stemningsbrytende pause når dere holder på? Er litt fersk når det gjelder sex, så prøver å plukke opp de pointerene jeg kan.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Det er helt naturlig, og ødelegger ikke noe stemning her. Hva med når kjæresten din skal på do etter sex for å unngå uvi? Er ikke det enda mer stemningsbrytende?
Amalie_85 Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 hmmm..... Pausen når han tar på kondomen bruker jeg å kose på han. Kysse han på hals, kose han på ballene. Etterpå når den skal av er vel jeg så fornøyd at vi ligger der litt før vi går på do og kaster det som må kastes og gjør det vi føler for. Og så eventuelt legger oss ned å slapper av ved siden av hverandre. Har aldri hatt noe problem med det egentlig...
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Hva med en søppelbøtte ved sengen og noen papirlommetørker/håndklær ved sengen? Eller gjør det på badet, i dusjen!
Gjest Anonym_mann Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 hmmm..... Pausen når han tar på kondomen bruker jeg å kose på han. Kysse han på hals, kose han på ballene. Etterpå når den skal av er vel jeg så fornøyd at vi ligger der litt før vi går på do og kaster det som må kastes og gjør det vi føler for. Og så eventuelt legger oss ned å slapper av ved siden av hverandre. Har aldri hatt noe problem med det egentlig... ← Høres kjent ut. Selv om hun er litt sjenert av seg og mer "ligger og venter" enn koser på meg mens jeg fomler med kondomen da. Men har vel for så vidt ikke noe problem med det, jeg heller. Men bekymrer meg jo litt for å gjøre ting feil og slikt, så prøver å fange opp så mye tips og triks som mulig. Derav denne postingen. Det er helt naturlig, og ødelegger ikke noe stemning her. Hva med når kjæresten din skal på do etter sex for å unngå uvi? Er ikke det enda mer stemningsbrytende? ← Ja, selvsagt, gjør ikke du? UVI er et jenteproblem, og det vedkommer ikke meg i det hele tatt. Så da forventer jeg at hun går på do på sin tid; etter jeg er tilfredsstilt og sover søtt. Eller kanskje ikke? Nei, å gå på do etter sex er jo helt naturlig i hennes tilfelle. Men jeg er vel mer nysgjerrig på hva som er "vanlig" fremgangsmåte - om man kan bruke det uttrykket om noe så variert og utspredt som sex.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Ja, selvsagt, gjør ikke du? UVI er et jenteproblem, og det vedkommer ikke meg i det hele tatt. Så da forventer jeg at hun går på do på sin tid; etter jeg er tilfredsstilt og sover søtt. Eller kanskje ikke? Nei, å gå på do etter sex er jo helt naturlig i hennes tilfelle. Men jeg er vel mer nysgjerrig på hva som er "vanlig" fremgangsmåte - om man kan bruke det uttrykket om noe så variert og utspredt som sex. ← Gjør ikke jeg hva? Så klart tisser jeg etter sex, det var derfor jeg skrev det. En skal gjerne gjøre det med en gang etter sex, ikke når du har fått din kos og sovnet. Vanlig fremgangsmåte her her iallfall at han trekker seg ut av meg, gir meg et håndkle, jeg får ut mesteparten og fyker ned på do. Går opp igjen og prater og ler og snakker om sexen vi nettopp hadde. Funker fint det
Gjest Anonym_mann Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Gjør ikke jeg hva? Så klart tisser jeg etter sex, det var derfor jeg skrev det. En skal gjerne gjøre det med en gang etter sex, ikke når du har fått din kos og sovnet. Vanlig fremgangsmåte her her iallfall at han trekker seg ut av meg, gir meg et håndkle, jeg får ut mesteparten og fyker ned på do. Går opp igjen og prater og ler og snakker om sexen vi nettopp hadde. Funker fint det ← Øh.. Litt kløning med siteringen. Mente "Synes ikke du óg det?", som i "Synes ikke du óg at å fyke på do etter sex er stemningsbrytende?". Var ment litt ironisk da. Høres jo greit ut sånn som dere gjør det da. Har i hvert fall lært at hun skal ha et håndkle under rompa når vi har sex, etter at både lakenet på min side av senga og puta mi (som hun hadde under rompa) ble rimelig blaut når ting og tang siglet ut igjen. Er vel til pass for meg, som lager alt det sølet til å begynne med. :-D
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Ah, sånn å forstå! Neh, tenker ikke på det så mye egentlig, for jeg skal jo opp igjen, og da er det like koselig! God ide med håndkle under! Jeg må alltid ta imot, og det er ikke like lett i alle stillinger (liggende doggy) vanskelig å komme til under 50 kg meg og 70-80(?) kg mannfolk!
yenoh Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Vanlig fremgangsmåte her her iallfall at han trekker seg ut av meg, gir meg et håndkle, jeg får ut mesteparten og fyker ned på do. Går opp igjen og prater og ler og snakker om sexen vi nettopp hadde. Funker fint det ← Her også, med unntak av at som oftest kler vi på oss i etterkant og finner på andre ting å gjøre. Legger vi oss på senga igjen sovner vi begge to, og det er ikke lurt for meg som bruker kontaktlinser, samt at vi begge forstyrrer døgnrytmen fullstendig på den måten
Gjest Anonym_mann Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Ah, sånn å forstå! Neh, tenker ikke på det så mye egentlig, for jeg skal jo opp igjen, og da er det like koselig! God ide med håndkle under! Jeg må alltid ta imot, og det er ikke like lett i alle stillinger (liggende doggy) vanskelig å komme til under 50 kg meg og 70-80(?) kg mannfolk! ← Vel, nå er de eneste gangene vi har hatt sex uten kondom nå i sommer hos foreldrene mine da. Hva skal man gjøre når man har lyst og ikke har kondom? Problemet virket kanskje litt større enn det faktisk er, ettersom vi sov i 2. etasje og doen er i kjelleren, med to veeeldig knirkende trapper i mellom. Har ikke kommet så langt som å prøve liggende doggy enda da. Har blitt med misjonærstillingen, og ett mislykket tilfelle med vanlig doggy. Og nå ligger en pakke med en Venus Butterfly og venter på posthuset. Gleder meg til å overraske henne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå