Gå til innhold

høstferien

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_elmat_*
Skrevet

Har noen et godt tips til høstferietur for en fam. på fem, barna er 8, 10 og 14. Skal bruke rundt 30 tusen tilsammen med tur og lommepenger, så "syden" er vel neppe aktuelt....men det haddde vært deilig med litt varme likevel. Vi bor på vestlandet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kumulus
Skrevet

Prøv å sette sammen en reise selv. Det er mye billigere enn charterturer med barn i deres alder.

Sasbraathens har barnerabatt opptil 15år og KLM har "supersalg" i disse dager.

Billetter til alle 5 kommer på under 12.000 kr til f.eks. Lisboa eller Barcelona

Jeg har selv gjort dette mange ganger og hos Portugal-villa henter de deg på flyplassen hvis dere vil

http://www.portugal-villa.com

Prøv også holiday-rentals.com

Lykke til

Gjest Gjest_elmat_*
Skrevet

Har vært litt stressa for det, jeg, å bestille i "løse lufta" altså, men du har gode erfainger forstår jeg?

Gjest Kumulus
Skrevet

Har du først prøvd dette, så vil du aldri gå tilbake til charterturene.

Behagelig flyreise på tidspunkter du velger selv, enormt mange valgmuligheter, og så slipper du å få naboen til nabo i ferien også.

Som førstegangsreisende på denne måten kan jeg anbefale Portugal-villas siden de henter dere med Taxi på flyplassen. Sjåføren har nøkler til huset/leiligheten dere skal bo i og kjører dere direkte dit. Det eneste ekstra dere må gjøre er å kjøpe flybilettene selv. Kan absolutt anbefale Ericeira. Flott liten by med 5 strender.Portugal-villa har kontor i byen hvis dere trenger hjelp til noe.

Skrevet

Nå har vi bestilt flybilletter til Lisboa, under 10000:) Det gjenstår bare å finne en leilighet eller villa...spent.

Gjest Kumulus
Skrevet

Gratulerer :klappe:

Håper dere får en fin ferie. Skulle det friste med en utflukt så går det buss fra stasjonen i Ericeira til Lisboa. En tur til Sintra kan også anbefales.

Prisnivået i Portugal er det laveste i Europa så dere kan virkelig kose dere.

God tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...