Gå til innhold

Tilberedning av NAN

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer litt på følgende:

har i 2-3 mnd laget NAN kvelden før, slik at måltidene er klar for neste dags bruk (synes jo dette er det enkleste, men kanskje ikke det lureste?).

Så leser jeg plutselig et sted at det anbefales at NAN lages rett før det skal drikkes pga bakterier o.l.

MEN: siden lillegutt ikke har vist tegn til reaksjon på NAN tilberedt kvelden i forveien - er det da "nødvendig" å endre på rutinen og måtte lage det rett før han viser tegn til sult? :roll:

(Han er snart 8 mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det også sånn som deg. Og både de på fødeavdelinga (som og gjorde det sånn) og helsesøster sa det var OK.

Skrevet

Jeg har alltid gjort som deg.Har ikke tilberedt melk for hele dagen men har alltid lagd en flaske på kvelden.Har heller ikke sett tegn til reaksjon.Han er 14 mnd nå

Skrevet

Åh, det var godt å høre...Vil ikke virke hysterisk, men ikke slurve heller liksom.

Så da slår jeg meg til ro med at så lenge han ikke viser tegn til reaksjon, så kan jeg fortsette med å tilberede NAN kvelden før :)

Skrevet

Setter dere i kjøleskapet og varmer på morgenen da, eller?

Jeg har ikke micro, så da er det kanskje like lettvint å lage ny om morgenen.

Skrevet
Setter dere i kjøleskapet og varmer på morgenen da, eller?

Jeg har ikke micro, så da er det kanskje like lettvint å lage ny om morgenen.

Ja det er ihvertfall det jeg gjør :)

Skrevet

P¨å de svenske MME anbefaler dem at man skal lage stor porsjon og legge det i kjøleskapet. Ihvertfall på SEMPER sine MME!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...